اردبیل؛

شناسایی بیش از ۱۰۰ نقطه حادثه خیز در استان اردبیل

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: بیش از ۱۰۰ نقطه حادثه خیز در حوزه‌های سیل، زلزله، محیط زیست و کشاورزی در استان اردبیل شناسایی شد.

شناسایی بیش از ۱۰۰ نقطه حادثه خیز در استان اردبیلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل ؛ مسعود امامی یگانه، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل که در سالن شیخ‌صفی استاندار اردبیل برگزار شد اظهار کرد: بیش از 100 نقطه حادثه خیز در حوزه‌های سیل، زلزله، محیط زیست و کشاورزی در استان اردبیل شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌های مختلفی در زمینه مدیریت بحران در سطح استان در حال فعالیت هستند گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جلسات کارگروه‌های مدیریت بحران استان هر سه ماه یکبار برگزار خواهد شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل تصریح کرد: کارشناسان مختلف در کارگروه‌ها با احصای مخاطرات در زمینه‌های مختلف فضا را برای درک بهتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر فراهم کرده اند و ما در حال بررسی این مخاطرات هستیم.

امامی یگانه عنوان کرد: به دنبال رفع گزینه‌های جایگزین هستیم تا در شرایط بحرانی بتوانیم حادثه رخ داده را بهتر مدیریت کنیم و نسبت به این موضوع برنامه عملیات مشخص در حال تدوین است.

وی اضافه کرد: همایش آموزش اعضای شورای هماهنگی با مدیریت سازمان مدیریت بحران از تاریخ 12 تا 14 شهریور ماه امسال با حضور مسؤولان تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد که متولی برگزاری آن هلال احمر استان خواهد بود.

وی بیان کرد: اعتبارات مدیریت بحران در سال گذشته نزدیک به 13 میلیارد تومان بوده است که حدود 30 درصد آن تخصیص یافت و در بودجه سال 96 تاکید شده است که ادارات و نهاد‌های دولتی به جد پیگیر بودجه‌های موارد بحرانی خود باشند.

انتهای پیام/ح

 

100نقطه حادثه خیز در اردبیل شناسایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.