هلال احمر در هفته ای که گذشت؛

ازاختصاص یک هزار و 280 پایگاه ثابت، موقت و سیار امدادرسانی در طرح تابستانه تا آغاز واکسیناسیون زائران حج ابراهیمی 96

مهم ترین اخبار هلال احمر در هفته‌ گذشته را با یک کلیک مشاهده کنید.

ازاختصاص یک هزار و 280 پایگاه ثابت، موقت و سیار امدادرسانی در طرح تابستانه تا آغاز واکسیناسیون زائران حج ابراهیمی 96به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از اختصاص یک هزار و 280 پایگاه ثابت، موقت و سیار امدادرسانی در طرح تابستانه تا آغاز واکسیناسیون زائران حج ابراهیمی 96 از مهمترین رویدادهای هلال احمر در هفته ای که گذشت، بود.

 

اختصاص یک هزار و 280 پایگاه ثابت، موقت و سیار  امدادرسانی در طرح تابستانه

  مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در خصوص تمهیدات سازمان امداد و نجات برای خدمت رسانی به مسافران در ایام تعطیلات تابستانی اظهار داشت:در طرح تابستانه برای خدمت رسانی به همنوعان یک‌هزار و 280 پایگاه ثابت، موقت و سیار تدارک دیده شده است تا در صورت وقوع حادثه در سریع ترین زمان ممکن در محل حضور داشته باشند.

 

خدمت رسانی 192 امدادگر به طوفان زدگان جنوب شرق کشور

 مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به  طوفان شن و وزش بادهای 1200 روزه و گرمای بی سابقه هوا  در جنوب شرقی کشور اظهار داشت: 20 هزار و 654 تن از متاثران از خدمات امدادی بهره مند شدند.

وی افزود: امدادگران در 59 روستای استان سیستان و بلوچستان خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر با بیان اینکه 29  تیم عملیاتی به  حادثه دیدگان از طوفان شن کمک کردند، تاکید کرد:4 هزار و 247  بسته غذایی میان متاثران از طوفان توزیع شده است.

 

 آغاز واکسیناسیون زائران حج ابراهیمی 96

 علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج جمعیت هلال احمر با اشاره به ظرفیت پزشکان برای خدمت رسانی پزشکی به سرکاروان ها اعلام شده، گفت: حدود 100 هزار واکسن در اختیار مراکز پزشکی قرار داده شده است.

مرعشی با بیان اینکه واکسیناسیون حجاج الزامی است، گفت: حجاج می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در شهرستان‌ها و  مراکز استان‌ها در سریع ترین زمان ممکن واکسینه شوند. 

وی درباره تمهیدات مرکز پزشکی حج جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی به راهپیمایان اربعین حسینی گفت: البته هنوز زمان زیادی تا  اربعین حسینی باقی مانده است اما جلسات آن در وزارت کشور برگزار می شود و پس از بازگشت حجاج برنامه ها تهیه و تنظیم می شود.

مرعشی با بیان اینکه درمانگاه های دو شهر کربلا و نجف برای ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات  اجاره شده است، تاکید کرد:خوشبختانه امکانات این درمانگاه‌ها برای انجام خدمات پزشکی در حد متعادل است.

انتهای پیام / 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار