کرمان؛

9 میلیارد اعتبار برای احداث جاده های ریگان

فرماندار ریگان گفت: بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبار توسط نهاد ریاست جمهوری برای احداث جاده ریگان_جاسک و جاده دهنه_عباسعلی این شهرستان تخصیص یافته است.

9 میلیارد اعتبار برای احداث جاده های ریگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امین باقری گفت: در رابطه با اصلاح تعرفه قبوض برق ریگان طی چندمین مرحله مکاتباتی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در این رابطه بعد از درخواست شهرستان های شرقی دیگر استان های گرمسیری هم درخواست اصلاح تعرفه برق داده اند اما ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

باقری اظهار کرد: در سال ۸۵ که در بم زلزله اتفاق افتاد. بم درگیر زلزله بود و تعرفه برق بم را از گرمسیری ۱ به گرمسیری ۲ تغییر دادند.

فرماندار ریگان افزود:در پی پایین بودن رطوبت هوای بم همه نقاط شرق استان را به نام بم دیدند و به همین علت تعرفه برق ریگان ، فهرج و نرماشیر  مثل بم ثبت و محاسبه می شود.

باقری با بیان اینکه دمای هوا در اینجا بالاست و تعرفه برق ریگان باید اصلاح شود ، گفت: شهرستان ما همجوار با سیستان و بلوچستان هست و دمای هوای شهرستان ما با این استان یکسان است.

وی تصریح کرد: تمام هدف ما این است که تعرفه برق تابستان را از گرمسیری ۲ به گرمسیری ۱ تغییر دهیم.

وی در خصوص جاده ریگان_جاسک گفت:بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبار توسط نهاد ریاست جمهوری برای احداث جاده ریگان – جاسک و جاده دهنه عباسعلی این شهرستان تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ح

9 میلیارد اعتبار برای احداث جاده های ریگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار