مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی :

وصول ۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال درآمد دولتی در آذربایجان غربی

در چهار ماه نخست امسال ۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال درآمد دولتی شامل درآمد‌های ملی و استانی در این استان وصول شده که با رقم پیش بینی شده برای این مدت فاصله دارد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛داود غفارپور در جلسه ستاد تجهیز درآمد آذربایجان غربی که با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار برگزار شد، افزود: میزان پیش بینی د رآمد برای چهار ماه نخست سال جاری 3 هزار و 340 میلیارد ریال بود که از این میزان 2 هزار و 380 میلیارد ریال به خزانه واریز شده است.

وی افزود: این رقم وصولی نیز حدود 15 درصد کمتر از میزان درآمد مدت مشابه سال گذشته در آذربایجان غربی است.

وی از تحقق 76.5 درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در آذربایجان غربی در چهار ماه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: از 2 هزار و 790 میلیارد ریال درآمد پیش بینی شده، 2 هزار و 130 میلیارد ریال محقق شده که یک درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: علاوه بر آن درآمدهای دیگری نظیر درآمد از محل ثبت اسناد، گمرک، استاندارد و نیروی انتظامی نیز در زمره درآمدهای دولتی است که امسال حدود 230 میلیارد ریال نیز در این بخش وصولی داشتیم که 22 درصد کمتر از سال گذشته و حدود 20 میلیارد ریال کمتر از پیش بینی هاست.

در این جلسه در خصوص راهکارهای افزایش درآمد دولتی در ماه های آینده به ویژه در حوزه شناسایی فراریان مالیاتی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ب

 

 وصول 2 هزار و 380 میلیارد ریال درآمد دولتی در آذربایجان غربی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.