جمع‌آوری مجسمه‌های قهرمانان جنگ داخلی آمریکا از سطح شهر بالتیمور+ عکس

مقامات شهر بالتیمور از بیم تکرار خشونت‌های شارلوتسویل مجسمه‌های قهرمانان جنگ داخلی آمریکا را از سطح شهر جمع‌ کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی بالتیمور سان؛ چهار مجسمه متعلق به قهرمانان جنگ داخلی آمریکا سه شنبه شب و بامداد چهارشنبه از اماکن عمومی شهر بالتیمور جمع‌آوری شدند.

حذف مجسمه‌های قهرمانان جنگ داخلی آمریکا از سطح شهر بالتیمور

شورای شهر بالتمیور روز دوشنبه دستور جمع‌آوری مجسمه‌های مربوط به قهرمانان جنگ داخلی آمریکا از اماکن عمومی این شهر را صادر کرد.

کاترین پو، شهردار بالتیمور امروز صبح اعلام کرد به منظور برقراری امنیت برای مردم شهر، جمع‌آوری مجسمه‌های متعلق به قهرمانان جنگ داخلی آمریکا با نهایت سرعت انجام شد.

تصمیم شورای شهر بالتیمور برای جمع آوری مجسمه‌ها پس از آن اجرایی شد که روز شنبه درگیری‌های خشونت‌آمیزی میان فعالان ضدنژادپرستی و گروه‌های راست‌افراطی در شارلوتسویل ویرجینیا رخ داد. در این درگیری‌ها، یک خودرو شماری از تظاهرکنندگان را زیر گرفت. در این حادثه یک نفر کشته و ۱۹ نفر مجروح شدند.

بالتیمور جزء پنجاه شهر خطرناک جهان است که به طور میانگین هر ۱۹ ساعت، یک نفر در آن کشته می‌شود.

در تازه‌ترین اقدام فعالان مدنی در شهر بالتیمور، پویشی مردمی با عنوان «آتش بس در بالتیمور، هیچکس، کسی را نکشد» آغاز شد تا شاید در این شهر طی سه روز آخر هفته هیچ جرم و جنایتی رخ ندهد. اما این آتش بس ۷۲ ساعته فقط ۴۱ ساعت دوام آورد و اولین فرد (مردی ۲۴ ساله) در این شهر بعد از این مدت زمان کشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار