برگزاری جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی در شهرستان نیر

جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی شهرستان نیر از یکم شهریورماه به مدت سه روز در نیر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر در بازدید از محل برگزاری جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی شهرستان نیر اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده جشنواره  ملی آش و غذاهای سنتی شهرستان نیر از یکم شهریورماه به مدت سه روز در نیر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه منطقه گردشگری بولاغلار نیر همچون سال‌های گذشته برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده است، گفت: در زمینه برگزاری این جشنواره تمهیدات لازم به‌کار گرفته شده و مقدمات برگزاری آن فراهم شده تا بتوانیم میزبانی شایسته‌ای برای استان‌ها و میهمان‌های شرکت‌کننده در این جشنواره باشیم.

فرماندار شهرستان نیر از تدارک 80 غرفه برای جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی شهرستان نیر خبر داد و افزود: تاکنون 18 استان برای شرکت در این جشنواره ملی اعلام آمادگی کرده‌اند و زمینه برای حضور آنها در این برنامه فراهم شده است.

احمدی تصریح کرد:‌ برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان اردبیل و شهرستان نیر در حوزه گردشگری به میهمانان کشوری بوده که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب تا شروع جشنواره ضعف‌ها و نواقص برطرف شده و شاهد برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در منطقه باشیم.

فرماندار شهرستان نیر از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی خبر داد و گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا بتوانیم همچون سال‌های گذشته شاهد برگزاری مناسب و شایسته این جشنواره در شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام/ع

جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.