ریس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام ؛

امروز ارتش مکتبی باعث افتخار نظام و رهبری و مردم است

ریس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام گفت:ارتشیان مکتبی با نثار جان خود ولایت مداری را ثابت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حجت الاسلام لندرانی با گرامیداشت ۲۴ مهر سالروز تاسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی گفت: : پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام ره در راستای مکتبی کردن ارتش، فرمان تشکیل نهاد فرهنگی، عقیدتی و سیاسی را دادند که در کنار فرماندهان مومن کار را به جلو ببرند.

وی گفت:سازمان عقیدتی، سیاسی با تقویت سلاح ایمان و معنویت بدنه ارتش را متدین و ولایتی پرورش دادند که با فعالیت‌های فرهنگی و مکتبی کردن ارتش فرماندهان با نثار جان خود ولایت مداری را به ثبت رساندند.

ریس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام افزود: :امروز ارتش مکتبی باعث افتخار نظام و رهبری و مردم است وبا گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب توانسته است ده هزار حافظ کل و چند جز قران را پرورش دهد.



حجت الاسلام لندرانی گفت: ارتش در راستای فعالیت‌های قرانی تعداد ۲۱۷ دارالتحفیظ را تاسیس و افتخار دارد پرسنل با دعای عهد کار را شروع می‌کند و روز‌های سه شنبه دوره قران و پنج شنبه‌ها جلسه زیارت عاشورا را دارد.

وی افزود : عقیدتی سیاسی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی با امامت، ولایت و شهدا تجدید عهد و پیمان دارند.

ریس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام  با اشاره به دیگر فعالیت‌های عقیدتی سیاسی در ارتش گفت: :امروز ارتش یک دانشگاه بصیرت افزایی است و سربازانی نماز خوان، متدین و انقلابی پرورش می‌دهد.

حجت الاسلام لندرانی افزود :نهاد فرهنگی، عقیدتی سیاسی در کنار فرماندهان مومن ارتش در راستای اقتدار، عزت، عظمت و سربلندی نظام اسلامی تلاش می‌کند.

انتهای پیام //ز.ج
 


گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار