کسب مدال طلای کیک بوکسینگ جهان توسط رزمی کار قمی

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان از کسب مدال طلای مسابقات کیک بوکسینگ جهان توسط مهدی اکبری، ورزشکار قمی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی مردان جهان در ایتالیا در حال برگزاری است و هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ۲ نماینده در ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات دارد.

وی افزود: مهدی اکبری یکی از این ۲ ورزشکار قمی است که در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم رده سنی نوجوانان برای تیم منتخب کیک بوکسینگ کشورمان به میدان رفت و پس از یک دور استراحت در دور دوم برابر حریفی از ترکمنستان به پیروزی رسید.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: اکبری با همین پیروزی به فینال رسید و در فینال، بامداد امروز توانست حریف ایرلندی را ناک اوت کرده و قهرمان مسابقات جهانی کیک بوکسینگ WKA شود و مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

محمد زاده بیان داشت: سجاد صفری دیگر نماینده استان قم نیز در این مسابقات به فینال رسیده است و در دیدار نهایی برای کسب مدال طلا به دیدار حریفی از اوکراین می‌رود و در صورت پیروزی وی نیز با مدال طلا این مسابقات را به پایان خواهد برد.

وی عنوان کرد: صفری در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان رقابت می‌کند و پیش از راهیابی به دیدار نهایی برابر حریفی از مراکش به پیروزی رسیده است  ضمن این که تیم اعزامی ایران به این مسابقات را برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور که چندی پیش در قم برگزار شد تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ت

رزمی کار قمی صاحب مدال طلای کیک بوکسینگ جهان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار