رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان؛

گسترش روابط اقتصادی هرمزگان و کشور عمان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: روابط اقتصادی با کشور عمان گسترش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف اصلی ما از پذیرش هیات تجاری عمانی، گسترش روابط اقتصادی و تجارت بیشتر با این کشور است.

وی با اشاره به مراودات تجاری استان در دو سال گذشته با کشور عمان افزود: کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان، برنامه هایی را در دو سال پیش در راستای گسترش روابط اقتصادی بین هرمزگان و عمان آغاز کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با توجه به ظرفیت موجود در استان، در راستای معرفی حوزه های مختلف، برنامه هایی برای پذیرش هیات های تجاری از کشور عمان را در دست اجرا دارد.

قاسمی افزود: اولویت هیات تجاری عمانی در حوزه مصالح ساختمانی و محصولات مرتبط با این بخش است که بر این اساس بازدیدهایی از واحدهای تولیدی استان در شهرک های صنعتی شده است.

وی افزود: فعالین اقتصادی استان در حوزه مصالح ساختمانی می توانند با مراجعه به دبیرخانه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی ضمن اعلام آمادگی،برای مذاکره با هیات عمانی اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در شش ماهه نخست امسال 94 هزار تن محصولات کشاورزی به ارزش 28 میلیون دلار به کشور عمان صادر شده است .

هیات تجاری عمانی متشکل از پانزده نفر از فعالان اقتصادی و تجاری این کشور از واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی در هرمزگان بازدید کردند.

انتهای پیام/ف

صادرات 28 میلیون دلاری محصولات کشاورزی به عمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.