نخست وزیر ایتالیا با رئیس جمهور و نخست وزیر تونس دیدار کرد

پائولو جنتیلونی نخست وزیر ایتالیا در سفرش به تونس با محمد باجی قائد سبسی رئیس جمهور و یوسف شاهد نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان؛ پائولو جنتیلونی Paolo Gentiloni نخست وزیر ایتالیا در سفرش به تونس با محمد باجی قائد سبسی Beji Caid Essebsi رئیس جمهور و یوسف شاهد Youssef Chahed نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

یوسف شاهد در جریان کنفرانس خبری مشترک با جنتیلونی گفت:لازم است که تلاش‌ها و همکاری‌های بین دو کشور برای افزایش امنیت و ثبات در منطقه به ویژه در لیبی افزایش پیدا کند. من بر روی رایزنی منظم و همکاری نزدیک بین دو کشور تاکید می‌کنم.

جنتیلونی هم در این کنفرانس خبری گفت:ما مسائل مشترک را در دیدار با رئیس جمهور قائد سبسی بررسی کردیم. از جمله این مسائل مشترک بحران لیبی و افزایش همکاری‌های دو کشور در بخش مبارزه با تروریسم است.

وی افزود:امنیت در لیبی موضوع مهمی برای هر دو کشور ایتالیا و تونس است. ما باید همکاری‌های خود را در رابطه با این موضوع که به طور مستقیم با موضوع مهاجرت غیرقانونی و همچنین تروریسم مرتبط است، افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیدار نخست وزیر ایتالیا با رئیس جمهور و نخست وزیر تونس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار