جلوگیری از فعالیت باشگاه‌های ورزشی بدون مجوز در بهنمیر

رییس اداره ورزش و جوانان بهنمیر گفت: فعالیت باشگاه‌های دولتی و خصوصی در بهنمیر با اخذ مجوز و در سایه قانون امکان‌پذیر است.

عباسی رییس اداره ورزش و جوانان بهنمیر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: فعالیت باشگاه‌ها، منوط به اخذ مجوز و صدور پروانه فعالیت در سایه قانون امکان‌پذیر است و طبق قانون هر فعالیت ورزشی که در منطقه انجام می‌شود باید تحت نظر اداره ورزش و جوانان باشد.

وی با اشاره به توزیع و فروش قرص و مکمل در باشگاه‌های بدنسازی افزود: مصرف هرگونه دارو و یا مکمل ورزشی باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود و مدیر یا مربی باشگاه حق چنین کاری ندارد.

رییس اداره ورزش و جوانان بهنمیر گفت: توزیع، فروش و تجویز مکمل ورزشی ممنوع است و در صورت مشاهده با باشگاه مربوطه به‌شدت برخورد خواهد شد.

عباسی افزود: باشگاه‌های ورزشی طبق آیین نامه باشگاه‌ها ملزم به رعایت ارزش‌ها و احترام به اعتقادات هستند و مرجع آنان باید اداره باشد.

وی با بیان اینکه ورزش بهنمیر رشد خوبی داشته است، گفت: امیدواریم بخش بهنمیر با وسعت دید مسئولان هیات‌های ورزشی استان مازندران، دارای ورزشکار و هیات‌های فعال در همه رشته‌ها باشد.

رییس اداره ورزش و جوانان بهنمیر افزود: در حال حاضر بهنمیر دارای ۲۰ هیات ورزشی است که ۱۲ هیات از این تعداد به‌صورت مستمر فعالیت دارند و هشت هیات نیز نیمه فعال هستند.

عباسی گفت: در بهنمیر سعی بر آن شده تا در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی، اداره ورزش و جوانان نقش پر رنگی داشته باشد. آنچه برای ما مهم است رشد و توسعه ورزش منطقه و خدمت به ورزشکاران و جوانان بهنمیر که با حمایت دیگر مسئولان بزرگوار بخش این امر حتما محقق خواهد شد.

وی افزود: آنچه برای ما اهمیت دارد برنامه محوری می‌باشد چرا که با برنامه می‌توان خود را ارزیابی کرد و میزان تحقق رسیدن به هدف از پیش تعیین شده نیز مشخص می‌شود.

انتهای پیام/آ

ممنوعیت فروش مکمل‌های ورزشی در بهنمیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.