دعوت نتانیاهو از خودش برای شرکت در نشست سران اروپا!

منابع دیپلماتیک اعلام کردند نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با هدف تحمیل تصمیم آمریکا علیه قدس اشغالی به سران اروپا، بدون دعوت به بروکسل سفر کرد.

دعوت نتانیاهو از خودش برای شرکت در نشست سران اروپا!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الحدث، منابع بلندپایه دیپلماتیک در اروپا تاکید کردند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه بدون دعوت اتحادیه اروپا، به بروکسل -پایتخت بلژیک و مقر اتحادیه اروپا- سفر کرد.

منابع بلندپایه دیپلماتیک در اروپا درباره سفر نتانیاهو به بروکسل گفتند: «نتانیاهو از خودش برای سفر به بروکسل دعوت کرده بود.»

به گفته این منابع، در حالی که اروپایی‌ها از نتانیاهو برای این سفر دعوت نکرده بودند، او تلاش کرد با تکیه به موضع اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اروپایی‌ها را به پذیرفتن شرایطی که رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها تحمیل کرده است، راضی کند.

این منابع تاکید کردند نتانیاهو در بروکسل با موضع مشترک اروپایی‌ها در مخالفت با تصمیم اخیر ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان «پایتخت» فلسطین اشغالی روبرو شد.

روز دوشنبه منابع خبری از بروز تنشی جدی در روابط رژیم صهیونیستی با اتحادیه اروپا در پی انتقاد موگرینی از تصمیم اخیر ترامپ درباره قدس اشغالی و نیز حضور «تحمیلی» نتانیاهو در نشست سران اروپا خبر داده بودند.

انتهای پیام/

نتانیاهو مهمان ناخوانده نشست سران اروپا در بروکسل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
انشالله ال سعود واسرائیل نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
مرگبر امریکا
آخرین اخبار