امام جمعه الیگودرز:

اگر چهار نفر از اختلاس گران اعدام می‌شد امروز کسی جسارت دزدی نداشت

امام جمعه الیگودرز گفت: مسوولان از یک طرف به مردم فشار می‌آورند و از طرفی دیگر حقوق را میلیونی بین خودشان تقسیم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام ارزنده ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به خطبه‌های امام علی (ع) در نهج‌البلاغه در رابطه با فتنه گفت: ریشه فتنه هوای نفس عده‌ای دنیاطلب برای حفظ منافع می‌باشد و متاسفانه مردمی که شناخت کافی از کتاب خدا ندارند فریب فتنه گران را می‌خورند.

وی با اشاره به اینکه امروز همه باید عمار باشیم افزود: اگر حق و باطل قابل‌تشخیص باشد فتنه اتفاق نخواهد افتاد.
وی با اشاره به اینکه فتنه گران دانسته فتنه برپا می‌کنند و مردم ندانسته فریب آن‌ها را می‌خورند افزود: در نهایت فتنه باعث آسیب به مردم بی‌گناه می‌شود.

امام‌جمعه الیگودرز ضمن بازخوانی ماجرای فتنه سال ۸۸ گفت: مردم در حماسه ماندگار ۹ دی ضمن حضور با بصیرت خود طومار فتنه را پیچیدند ولی امروز عده‌ای به دنبال تطهیر فتنه گران هستند که هر کسی این هدف را دنبال می‌کند از جمله فتنه گران می‌باشد و این در حالی است که سران فتنه هنوز توبه و حتی عذرخواهی نکرده‌اند.

امام جمعه الیگودرز افزود: امروز هم دشمن به بهانه گرانی‌ها می‌خواهد مردم را به خیابان بکشاند که همگان باید مراقب باشند گرفتار این فتنه نشوند و در این شرایط حفظ وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری لازم و ضروری است.
وی با اشاره به گرانی و مشکلات اقتصادی مردم افزود: نا گفته نماند امروز مردم با گرانی و مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند اما هیچ‌کس جوابگو نیست.

وی افزود: دولت بدون توجه به مشکلات مردم لایحه افزایش قیمت حامل‌های انرژی را تقدیم مجلس می‌کند در حالی که این اقدام فشار زیادی بر مردم متحمل خواهد کرد و از سویی دیگر بر حذف یارانه به قول خودشان پر درآمدها اصرار دارد که یقیناً همچون مرحله قبل یارانه بسیاری از مردم کم‌درآمد نیز حذف می‌شود.

خطیب نماز جمعه الیگودرز گفت: شما از یک طرف دارید به مردم فشار می‌آورید و از طرفی دیگر حقوق‌های میلیونی بین خودتان تقسیم می‌کنید و متأسفانه اجازه حرف زدن و انتقاد هم به مردم نمی‌دهید.
وی افزود: اگر امام‌جمعه‌ای از شما انتقاد و مشکلات مردم را بیان می‌کند به دنبال پرونده‌سازی و شکایت از وی هستید و چنانچه فردی در تلگرام از مشکلات بگوید او را احضار می‌کنید.

ارزنده افزود: بیایید به جای برخورد قهریه با منتقدان حرف‌های آن‌ها را بشنوید و در صدد رفع مشکلات باشید که یقیناً اگر نخواهید حرف مردم را بشنوید یک نفر ضد انقلاب مردم را دور خود جمع خواهد کرد و مردم هم حرفشان را به او خواهند زد.
وی افزود: متاسفانه امروز اخبار دزدی پشت سر دزدی از سوی فلان مسوول و وابستگان اعلام می‌شود و با یکی از آن‌ها برخورد نمی‌شود و به گونه‌ای شده که آبروی اختلاس گران از مردم مهم‌تر می‌باشد.

وی با تاکید بر لزوم برخورد قوای سه‌گانه با اختلاس گران گفت: اگر چهار نفر از دزدان محاکمه و اعدام می‌شد امروز هیچ‌کس جسارت نمی‌کرد اختلاس کند.
خطیب نماز جمعه با اشاره به اختلاس‌های صورت گرفته گفت: اگر همین مبالغ اختلاس شده را به بیت‌المال بازگردانید آیا بازهم تورم وجود دارد؟!

وی افزود: متأسفانه برخی فقط به دنبال شعار و سخنرانی هستند در حالی که باید حرف مردم را گوش کنند و بجای توجیه به فکر رفع مشکلات آن‌ها باشند.

امام‌جمعه الیگودرز با گرامیداشت سالروز ۹ دی گفت: با توجه به شیطنت دشمنان مردم با حضور در این مراسم بار دیگر با مقام عظمای ولایت و نظام و آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسوولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم اشاره نمود و افزود: کسانی که زمانی مدیریت و امکانات کشور در دوران جنگ و سازندگی و اصلاحات و هشت سال پس از آن در اختیارشان بود هرکدام دردسری برای این مملکت درست کرده‌اند.

ارزنده با اشاره به اینکه ادعای دیانت داشتن و نقش مخالف خوان را بازی کردن رفتار متناقضی می‌باشد افزود: شما با این رفتار نه تنها خادم ملت نیستید بلکه دارید خیانت می‌کنید.

وی از تلاش‌های نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی در راستای برقراری نظم و امنیت قدردانی نمود و از مردم خواست همچون همیشه با این نهادها همکاری نمایند.

انتهای پیام/د

اگر با اختلاس گران قاطعانه برخود شود،کسی دیگر جسارت دزدی نخواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.