روغن زیتون با نام تجاری «مروارید سبز» غیراستاندارد است

رئیس اداره استاندار لارستان گفت: روغن زیتون با نام تجاری «مروارید سبز» غیراستاندارد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی رحیمی‌نژادان رئیس اداره استاندار لارستان گفت: روغن زیتون با نام تجاری «مروارید سبز» غیراستاندارد است.

وی افزود: با توجه به بازدید‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره استاندارد لارستان از سطح بازار عرضه، شاهد فروش محصول روغن زیتون با نام تجاری «مروارید سبز» بوده که با پیگیری‌های انجام گرفته متأسفانه هیچ دسترسی به شرکت یا افراد تولیدکننده وجود ندارد.

رحیمی‌نژادان با بیان اینکه تلفن و آدرس درج شده بر روی ظرف این کالا جعلی است، ادامه داد: نظر به اینکه محل تولید محصول نامشخص است و هیچ نظارتی بر فرآیند و نحوه تولید آن وجود ندارد، مصرف آن خسارت جانی و مالی برای افراد درپی خواهد داشت.

رئیس اداره استاندار لارستان تصریح کرد: این اداره ضمن مراجعه به واحد‌های صنفی عرضه کننده این محصول نسبت به معرفی آن‌ها به مراجع قضایی اقدام می‌کند.

وی از شهروندان خواست تا از خرید این روغن خودداری و درصورت مشاهده با اداره استاندارد لارستان به شماره‌های ۳۳-۵۲۲۵۲۷۳۱-۰۷۱ تماس بگیرند.

رحیمی‌نژادان بیان کرد: برای اطمینان از اصالت علامت استاندارد روی هر محصول، همشهریان می‌توانند کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.
انتهای پیام/ر

غیر استاندار بودن روغن زیتون با نام تجاری «مروارید سبز»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار