مراسم سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در قزوین

نخستین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری در حسینیه یادگار امام قزوین برگزار شد.

مراسم سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در قزوینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم گفت: آیت الله هاشمی نیازی به مراسم بزرگداشت ندارد، اما با برگزاری این مراسم، می‌توان وی را به عنوان الگویی مناسب به جوانان معرفی کرد.

حجت الاسلام انصاری اضافه کرد: با بزرگداشت آیت الله هاشمی می‌خواهیم نشان دهیم که چگونه از یک روستای کویری، فردی با خودسازی به جایگاه بلندی رسید و امیرکبیر انقلاب شد.

وی گفت: دشمن شبهاتی در مورد شهید بهشتی و آیت‌الله هاشمی ایجاد کرده است تا جوانان کشور از آنان الگوبرداری نکنند.

عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله هاشمی افزود: پس از رحلت آیت الله رفسنجانی با فرونشستن غبار کینه‌ها و حسادت‌ها، بخشی دیگری از شخصیت وی آشکار شد.

حجت الاسلام انصاری گفت: آیت الله هاشمی از روزی که وارد قم شد، برای اعتلای دین خدا و گسترش اسلام بی قرار بود و وقتی کتاب امیرکبیر را نوشت، الگوی مبارزه با استعمار را به مردم آن زمان معرفی کرد.

وی اضافه کرد: آیت الله هاشمی در رژیم گذشته بار‌ها تا مرز شهادت رفته بود، اما در زندان احساس تنهایی نمی‌کرد و خدا را با خود می‌دید.

حجت الاسلام انصاری گفت: درجریان انقلاب اسلامی مرحوم هاشمی رفسنجانی در مجلس قانون اساسی و محافل انقلابی همواره پس از مقام معظم رهبری نفر دوم بود.

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت الله هاشمی در جنگ تحمیلی در تمام سنگر‌ها و جبهه‌ها حضور داشت و به رزمندگان روحیه می‌داد.

انتهای پیام/

برگزاری نخستین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.