همزمان با دهه فجر؛

18 خانه مددجویی در گرمی به بهره برداری خواهد رسید

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گرمی از افتتاح 18 خانه مددجویی در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،صمدالله سعیدی، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گرمی اظهار کرد: ۱۸ خانه مددجویی با ۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض در دهه مبارک فجر در شهرستان گرمی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۷ باب از این خانه‌ها در مناطق روستایی و یک باب در شهر گرمی با مجموع زیربنای هزار و ۸۰ متر احداث شده است افزود:۸۰۰ میلیون ریال نیز برای ۴ واحد تسهیلات بانکی احداث خانه واگذار شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گرمی بیان کرد: این مجموعه بر حسب وظیفه ذاتی خود تمامی هدایا و نذورات مردمی را بر اساس اولویت در اختیار مددجویان، خانواده‌های تحت پوشش و افراد نیازمند جامعه قرار می‌دهد و انتظار ما از خیرین یاری کمیته امداد در این زمینه است.

سعیدی با اشاره به اقدام خداپسندانه پرستاران در حمایت از مددجویان کمیته امداد گفت:پرستاران علاوه بر خدمات حسنه خود به بیماران، از ایتام و مددجویان با عنوان حامی اکرام و ایتام نیز حمایت‌های خوبی انجام داده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اضافه کرد: خدمات پرستاران زحمکتش مرکز آموزشی و درمانی ولایت گرمی بخاطر ارائه خدمات درمانی به افراد تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام و دستگیری از ایتام تحت حمایت اقدامی شایسته و بی‌نظیر است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گرمی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمی مقرر شد پرسنل این مرکز با ارایه گواهی کسر از حقوق خود ماهانه مبلغی را به ایتام مساعدت کنند.

انتهای پیام/ح

از پرستاران حامی ایتام و نیازمندان تجلیل شد

 

برچسب ها: کمیته امداد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.