افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی در رامسر

مسئول بسیج سازندگی سپاه رامسر از ایجاد ۶۰ شغل بطور مستقیم درسال جاری و آموزش مشاغل خانگی به ۵۰۰ نفر از بانوان بسیجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید احمد معافی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان رامسرگفت: برای این ۵ طرح اقتصاد مقاومتی سپاه این شهرستان ۶ میلیارد ریال اعتبار  هزینه شد .

وی افزود: در بخش حضور جهادی در مناطق محروم ۱۰۰۴ نفر در اردو‌های یکروزه جهادی و ۱۰۳۴ نفر در اردو‌های ۷ روزه برای ساخت مسکن محرومان و طرح‌های خدمات رسان همکاری داشتند.

معافی با بیان اینکه امسال ساخت ۱۲ خانه توسط بسیج سازندگی برای محرومان با حمایت کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار قرار گرفت گفت:  با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

وی اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق کم برخوردار شهرستان است را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه رامسر دانست و افزود: در سال جاری ۱۴ تیم پزشکی شامل پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما و خدمات دارویی تاکنون به مناطق کم برخوردار اعزام شدند.

معافی گفت: به ۵۰۰ نفر از خواهران بسیجی با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای آموزش مشاغل خانگی داده شد.

وی با بیان اینکه با ایجاد قرارگاه سازندگی گام‌هایی محکم‌تر در بحث محرومیت زدایی خواهیم برداشت گفت : این قرارگاه خدمات رسان بزودی در رامسر با ۴ محور آموزش، اشتغال، محرومیت زدایی و بهداشت و درمان کار خواهیم کرد.

انتهای پیام /ر

افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.