فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

امنیت پایدار بومی مردمی در منطقه وجود دارد/ از دسیسه های دشمن غافل نشویم

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروز مرزداران و مرزبانان کشورمان علاوه بر تامین امنیت باید به مرزبانی و مرزداری از مرزهای فرهنگی کشور است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار حبیب شهواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی  در دیدار با سران عشایر و طوایف بخش های تابعه ارومیه ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر ایمان به خدا،رهبری و تبعیت و پشتوانه مردمی را از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: اکنون نیز بعد از گذشت سی و نه سال از این پیروزی شکوهمند همواره اوج عزت و اقتدار این انقلاب در جهان برقرار است.

وی با اشاره به جانفشانی ها، ایثار و تلاش های مردم در به ثمر رسیدن انقلاب گفت: فداکاری های فراوانی در این مدت برای دفاع از انقلاب صورت گرفت و فرزندان بسیاری فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گشت که در نهایت نتیجه ای همچون این پیروزی شکوهمند میسر شد .

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی پیوند خون های ریخته شده هموطنان اهل تشیع و تسنن را ضمانت ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین وحدت در کشور دانست و اظهار داشت: امروزه همانگونه که شاهد هستید فارس، شیعه در کنار برادران اهل تسنن با هم دلی و همگامی و همراهی در برقراری امنیت پایدار در منطقه در تلاش هستند.

وی مردم عشایر را نیز به تعبیر امام راحل از ذخایر انقلاب دانست و تصریح کرد: عشایر در این مناطق هم مرزدار هستند و هم مرزبان و اکنون امنیتی که وجود دارد مرهون وجود این عزیزان است و ضمانت و پشتیبانی ازاین امنیت نیز هم بر عهده خود این مردمان دلیر می باشد.

سردار شهسواری در ادامه سخنان خود بر ضرورت هوشیاری در برابر دشمنان نیز تاکید کرد و گفت: امروز مرزداران و مرزبانان کشورمان علاوه بر تامین امنیت به این مهم نیز توجه داشته باشند که این امر مهم مرزبانی و مرزداری از مرزهای فرهنگی کشور است.

وی افزود: یکی دیگر از وظایف مهم مرزبانان ایجاد حلقه اتصال محکم بین نسل جوان است تا گسستی بین اعتقادات نسل جوان و گذشته اتفاق نیافتند چراکه دشمن بعد از نا امید شدن از تهاجمات نظامی علیه ایران به دنبال خشکاندن و ضربه زدن و تضعیف روحیه معنویت و اعتقادی در جامعه است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: بنابراین یکی از مولفه های مهم در این زمینه تقویت باورهای دینی فرزندان انتقال تجربیات و در کنار آنها بودن می باشد.

انتهای پیام/ح

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با سران عشایر وطوایف استان

برچسب ها: سپاه ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.