نیروی دریایی سپاه در دفاع از خلیج فارس فوق العاده استراتژیک است

امام جمعه بوشهر با اشاه به جایگاه هوادریای امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه در آبراه مهم خلیج فارس گفت: جایگاه پایگاه هوادریای امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه در دفاع از خلیج فارس فوق العاده استراتژیک است.

نیروی دریایی سپاه در دفاع از خلیج فارس فوق العاده استراتژیک استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار فرماندهی و کارکنان پایگاه دوم هوا دریا امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات ماندگار و تلاش‌های بی وقفه سپاه پاسداران در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی شبب و منشاء تحولات عظیم در ساختار سیاسی، فرهنگی منطقه و جهان شد و نقش سپاه به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در تداوم حرکت انقلاب ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، جهان تحت سیطره دو ابر قدرت بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود خاطر نشان کرد: در این دوران منابع و دارایی ملت‌ها و دولت‌ها توسط ایادی استکبار به تاراج و یغما می‌رفت و عملا کشورها از استقلال چندانی برخوردار نبودند.

امام جمعه بوشهر افزود: در ایران وابستگی دربار شاهنشاهی به گونه‌ای بود که شاه مملکت، مجری سیاست‌های استعماری بیگانگان به‌خصوص دولت آمریکا بود و مردم هیچ‌گونه نقشی در ساختار سیاسی و اجتماعی کشور نداشت.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: رژیم شاهنشاهی حتی اجازه اجرای کوچکترین تصمیمات را بدون موافقت آمریکایی‌ها نداشت این در حالی بود که همه منابع نفتی ایران که متعلق به مردم بود برای تامین خواسته‌های بیگانگان مصرف می‌شد ومردم ایران از آن سهمی نداشتند.

وی با بیان اینکه بلوک شرق و غرب جایگاهی برای انقلاب مذهبی و دینی متصور نبودند گفت: آنان اسلام را مرده فرض می‌کردند و به یکباره با پدیده انقلاب اسلامی مواجه شدند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به فروپاشی بلوک شرق و سردرگمی بلوک غرب با پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) با شعار نه شرقی نه غربی که به نوعی زلزله سیاسی را در سطح منطقه و جهان پدیدار ساخت شاهد فروپاشی بلوک شرق به فاصله تنها چند سال از این واقعه هستیم به‌طوریکه بلوک غرب هم متاثر از انقلاب اسلامی مردم ایران دچار سردرگمی و نابودی است .

امام جمعه بوشهر با اشاره به نفوذ و جایگاه انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم و ملت‌های دنیا تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای از پای در آوردن این انقلاب از بدو پیروزی انقلاب تاکنون با برنامه‌ها و توطئه‌های مختلفی هم‌چون تهاجم فرهنگی، ترور دانشمندان هسته‌ای و تحریم اقتصادی جنگ تمام عیاری را برای مقابله با نفوذ جریان انقلاب اسلامی ایران به راه‌انداخته‌اند که الحمدالله با حضور و پشتیبانی مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری هرگز راه به جایی نمی‌برند.

آیت الله صفایی بوشهری از شکست دشمنان از نیروی پرقدرت سپاه خبرداد و تصریح کرد: تمرکز دشمن برای مقابله با سپاه پاسداران و تحریم شخصیت‌های این نیروی انقلابی ناشی از شکست‌های متعددی است که از ناحیه این نیروی مقتدر و انقلابی و تابع ولایت و رهبری در عرصه ملی و بین المللی خورده است.

وی با بیان اینکه تقویت سپاه واجب است افزود: چون سپاه پاسداران در خط دفاع مقدس از نظام و ارزش‌های انقلابی ایران قرار دارد باید این نیرو در ابعاد گوناگون تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به واگذاری امنیت خلیج فارس به نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: تدبیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب در واگذاری امنیت خلیج فارس به نیروی دریایی سپاه ناشی از توانمندی این نیروی سرافراز و پر افتخار در حراست از امنیت کشور در عرصه دریا دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه نقطه عطف اقتدار آن در دستگیری تفنگداران آمریکایی به اثبات رسید گفت: نقش و جایگاه هوادریای امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه در دفاع از خلیج فارس فوق العاده استراتژیک است.

انتهای پیام/ م

نیروی دریایی سپاه در دفاع از خلیج فارس جایگاه مهمی دارد

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.