فرمانده سپاه کردستان:

سپاه به دنبال رفع محرومیت و خدمت به مردم است/برقراری امنیت پایدار مردمی از مأموریت‌های سپاه کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سپاه به دنبال رفع محرومیت و ارائه خدمات بیشتر به مردم است.

سپاه به دنبال رفع محرومیت و خدمت به مردم است/برقراری امنیت پایدار مردمی از مأموریت‌های سپاه کردستان به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه کردستان، پیش‌از ظهر امروز در همایش سراسری تحویل 157 جهیزیه خانواده محروم و افتتاح 958 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه بیت‌المقدس کردستان که در باشگاه افسران برگزار شد، اظهار داشت: سپاه به دنبال رفع محرومیت و ارائه خدمات بیشتر به مردم است.

سردار رجبی تصریح کرد: سپاه بیت‌المقدس یک مأموریت جهت "برقرای امنیت پایدار مردمی" دارد که بیشتر سازمان ما معطوف به این مأموریت‌ها است.

وی گفت: افتخار داریم در کنار سایر نیروهای مسلح و امنیتی در تحقق این مهم و عنصر حیاتی و راهبردی برای نظام موفق هستیم.

سردار رجبی افزود: ضمن اینکه این اولویت را قائل شده‌ایم که این عنصر حیاتی که زمینه‌ساز سایر اقدامات به ویژه توسعه همه جانبه می‌شود از ظرفیت نیروها و امکانات در راستای توسعه استان، رفع محرومیت، کمک به دولت و حل مشکلات مردم ورود پیدا کرده‌ایم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: البته اقداماتی که انجام گرفته همه کاری نیست که هدف‌گذاری شده است اما بخشی از کار است و این روند همچنان تا رسیدن به هدف اصلی ادامه خواهد داشت.

سردار رجبی با بیان اینکه افتخار ما خدمت‌گزاری به مردم است، گفت: در این مسیر به خود افتخار می‌کنیم و در عرصه تامین امنیت و محرومیت‌زدایی با تمام توان تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه خادمی مردم کردستان را افتخار خود می‌دانیم، گفت: در راستای تحقق منویات رهبر در حوزه رفع محرومیت‌زدایی با تمام توان پای کار ایستاده‌ایم.

سردار رجبی گفت: یک هزار دهستان در راستای محرومیت‌زدایی و تحقق منویات رهبری هدف‌گذاری شده است که سهم کردستان 16 دهستان و بیشترین آمار در بین استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه گفتمان مشارکت در مناطق محروم در روستاها شکل گرفته است، اذعان داشت: تک تک فرماندهان شهرستان‌ها مامور توسعه و تقویت این مشارکت در راستای رفع چهره محرومیت در روستاها هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اضافه کرد: در حوزه عمران و آبادانی در روستاها اعتبار زیادی لازم است که در توان دولت و سپاه نیست لذا این موضوع اهمیت مشارکت خود مردم در اجرای این برنامه را دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه از سال 88 تاکنون 3 هزار و 756 پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه بیت‌المقدس در کردستان اجرا شده است، گفت: این پروژه‌ها بر اساس اولویت و نیاز هر منطقه تعریف شده و با مشارکت خود مردم به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: در سال‌جاری اجرای 200 پروژه هدف‌گذاری شده بود که 150 پروژه آن به اتمام رسیده و 50 پروژه دیگر هم در دست اقدام است.‌

سردار رجبی تصریح کرد: نزدیک 100 پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در کردستان در دست اجراست و 50 پروژه نیز به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه بیش از 6 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان از سوی سپاه انجام شده است، گفت: این افتخاری برای تمام مجموعه سپاه است و امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که محرومیت در هیچ نقطه‌ای از این استان شاهد نباشیم.

انتهای پیام/ع

تلاش سپاه در  تامین امنیت  کشور

برچسب ها: سپاه ، رهبر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.