اردبیل در تولید فرآورده‌های گوشتی جزو ۵ استان برتر کشور است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل در زمینه تولید گوشت قرمز و سفید و فرآورده‌های گوشتی جزو ۵ استان برتر کشور است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهروز ندایی ،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل دیروز در آئین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی بخش آبیاری تحت فشار پایاب اراضی سد عمارت اظهار داشت: استان اردبیل در تولید محصولات کشاورزی همیشه پیشرو بوده به گونه‌ای که هم‌اکنون دو برابر مازاد مصرف در داخل استان تولید گندم داریم و این در حالی است که در بخش صادرات و مصرف نیز هیچگونه کمبود و یا کاهشی به چشم نمی‌خورد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت در حوزه کشاورزی اردبیل گفت: خوشبختانه هم‌اکنون در زمینه تولید گوشت قرمز و سفید و فرآورده‌های گوشتی جزو 5 استان برتر کشور هستیم که این موضوع حاکی از دستاوردهای بهتر در حوزه کشاورزی منطقه می‌باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل تصریح کرد: امیدواریم با اجرای عملیات آبیاری تحت فشار و تجهیز تمامی اراضی استان به این سیستم توسعه آبیاری بتوانیم علاوه بر کاهش راندمان مصرف آب در بخش کشاورزی شاهد افزایش ارزش افزوده و تولیدات محصولات کشاورزی در استان شاهد باشیم.

ندایی ضمن تاکید بر تجهیز اراضی پایاب سد عمارت به سیستم آبیاری تحت فشار افزود: کلنگ‌زنی و شروع عملیات اجرایی احداث شبکه اصلی و فرعی آبیاری تحت فشار پایاب سد عمارت موسوم به ناحیه بران یکی از ارزشمند‌ترین و شاخص‌ترین طرح‌های عمرانی و زیربنایی است که در ایام دهه فجر شاهد آغاز عملیات اجرایی آن هستیم.

انتهای پیام/ع

آبیاری تحت فشار پایاب اراضی سد عمارت

 

برچسب ها: صادرات ، کشاورزی ، گوشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.