پیکر جانباز شهید "سلیمیان‌ریزی در گلستان شهدا آرام گرفت

پیکر مطهر جانباز شهید "حمیدرضا سلیمیان‌ریزی" پس از تشییع باشکوه، همجوار دوستان شهیدش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیکر پاک و مطهر جانباز شهید "حمیدرضا سلیمیان‌ریزی" ظهر امروز پس از نماز جمعه از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان بر روی دوش مردم متدین و شهید پرور اصفهان تا گلستان شهدا تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید حمیدرضا سلیمیان‌ریزی جانباز 70 درصد بود که پس از سال‌ها استقامت، صبر و تحمل درد، 11 بهمن 96 پس از هفته‌ها بستری و تحت مراقبت بودن در یکی از بیمارستان‌های شیراز دعوت حق را لبیک گفت و به فیض شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان نیز در این رابطه پیام تسیلتی صادر کرد که به شرح ذیل است:

«درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند. بدون تردید حماسه فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره به یادگار خواهد ماند و یاد و نام این عزیزان در زمره خادمین فرهنگ مجاهدت و ایثار و شهادت جاودانه خواهد شد.»

 

انتهای پیام/م

 

تشییع پیکر پیکر جانباز شهید "سلیمیان‌ریزی

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.