برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان جیرفت

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری جیرفت گفت: استقبال از سال ۹۷ را باید با جاذبه‌های گردشگری و فضایی امن همراه با آرامش برای مسافران نوروزی تلفیق نمائیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم یزدان پناه ابوسعیدی معاون برنامه ریزی وامورعمرانی فرمانداری شهرستان جیرفت در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: استقبال از سال ۹۷ را باید با جاذبه‌های گردشگری و فضایی امن همراه با آرامش را تلفیق نمائیم تا مسافران نوروزی با خاطره‌ای فراموش نشدنی به عنوان سفیران فرهنگی جیرفت را ترک کنند و تلاش کنیم جیرفت را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

وی افزود:همه دستگاه‌های اجرایی باید با مشارکت مردم زمینه استقبال از مهمانان نوروزی را فراهم کنند.

میثم یزدان پناه ابوسعیدی تصریح کرد: توجه به تابلو‌های راهنمایی و استقرار ایستگاه‌های اطلاع رسانی در ورودی‌های شهر امری ضروری است و تمام سعی ما بر این است که فضای شاد، پر تحرک وبا نشاطی را برای مسافران نوروزی وهمشهریان ایجاد کنیم.

ابوسعیدی گفت:توجه به زیر ساخت‌ها وامکانات مورد نیاز باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی از آماده باش ستاد بحران شهرستان در ایام نوروز خبر داد و افزود: هلال احمر، اورژانس، بیمارستان‌ها، راهدارخانه‌ها، آموزش وپرورش، ادارات آب، برق، مخابرات، شهرداری‌ها، عوامل راهنمایی و رانندگی و پلیس راه و... آماده ارائه خدمات به مردم می‌باشند و در همین رابطه نیروی انتظامی با همکاری و پشتوانه دستگاه قضایی زمینه برقراری امنیت را فراهم خواهد کرد.

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری جیرفت اظهار کرد:با توجه به حجم بالای مسافرت‌های نوروزی عوامل راهداری و پلیس راه تدابیر لازم را برای سفری مطمئن در ایام نوروز برای هم وطنان وهمشهریان فراهم نمایند.

در ادامه این جلسه پس از مرور مصوبات و ارائه نقطه نظرات اعضای ستاد بر تشکیل ستاد‌های فرعی در بخش‌ها تاکید و نظارت بر نحوه توزیع و قیمت کالا‌ها - بازدید از رستوران‌ها - استقرار و آماده باش پایگاه‌های اورژانس بین راهی - استقرار و آماده باش هلال احمر - تامین سوخت مورد نیاز و تعیین کشیک‌ها و تجهیز مدارس جهت اسکان مهمانان نوروزی با همکاری و هماهنگی اعضای ستاد تسهیلات نوروزی تاکید شد.
انتهای پیام/ی

راهداری تدابیر لازم برای مسافرت های نوروزی را بیندیشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار