استاندار اردبیل؛

شهرداری نسبت به ساماندهی ورودی های شهر اردبیل آمادگی لازم را داشته باشد

استاندار اردبیل گفت: شهرداری و شورای شهر اردبیل نسبت به ساماندهی ورودی های شهر اردبیل آمادگی لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در آئین تقدیم لایحه بودجه سال 97 شهرداری به شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به این که ما از شهرداری و شورای شهر اردبیل انتظار داریم نسبت به ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل آمادگی لازم را داشته باشند افزود: با توجه به این که شهر اردبیل میزبان میلیون‌ها گردشگر و میهمان داخلی و خارحی است باید ورودی‌های شهر اردبیل مطابق با فرهنگ و تاریخ شهر باشد.

وی گفت: یکی از نیازهای اساسی شهر اردبیل با توجه به ظرفیت دریاچه شورابیل و بزرگ‌ترین رینگ پیاده‌روی در این منطقه توسعه ورزش‌ همگانی است که باید شهرداری با همکاری اداره کل ورزش و  جوانان و دستگاه‌های مربوطه اقدامات مناسبی را انجام دهند تا ورزش همگانی در بین مردم نهادینه شود.

اظهار کرد: توسعه برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز اولویت اساسی شهرداری و شورای شهر اردبیل باید باشد و در این زمینه نیاز است که برنامه‌ریزی‌های هدفگذار و منسجمی را مبنای کار قرار دهند.

بهنامجو توسعه فضای سبز شهری را یک امر ضروری دانست و گفت: باید برای ایجاد شور و نشاط در جامعه توسعه فضای سبز و درختکاری مبنای کار قرار گیرد.

وی گفت: سال آینده کاهش معضل ترافیک و توسعه ورزش همگانی باید مبنای کار شهرداری اردبیل قرار داده شود.

استاندار اردبیل افزود: سال آینده کاهش معضل ترافیک و توسعه ورزش همگانی اولویت شهرداری و شورای شهر اردبیل باشد و در این زمینه نیاز است اقدامات تاثیرگذار و عملی انجام شود تا به عینه این اقدامات توسط مردم مشاهده شود.

وی گفت: احداث موزه‌ها نیز یک نیاز اساسی است که شهرداری باید برای راه‌اندازی موزه‌ها تدابیر ویژه‌ای داشته باشد و مشاغل مزاحم در اردبیل را نیز ساماندهی کند.

انتهای پیام/ح

کاهش معضل ترافیک و توسعه ورزش همگانی اولویت شهرداری اردبیل باشد

 

 

برچسب ها: ترافیک ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.