اعزام اولین کاروان راهیان نور دانشجویی در اردبیل

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

سرهنگ پاسدار معین الدین اسدی، مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،صبح امروز در مراسم اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی استان به مناطق عملیاتی تصریح کرد: کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل امسال با یاد و نام شهدای دانشجو و شهدای مدافعان حرم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و با شعار از دانشگاه تا دانشگاه به تعداد ۳ کاردوان دو کاروان خواهرات و یک کاروان براردان یک کاروان برادر و به استعداد ۱۵۰۰ نفر عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی افزود: دانشجویان زائر اردبیلی به مدت 6 روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور خواهند داشت و دانشجویان زائر اردبیلی در این 6 روز اردوی زیارتی و معرفتی از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به محل اسکان کاروان اردبیل اشاره کرد و گفت: همچون سال گذشته پادگان شهید حبیب اللهی میزبان زائران دانشجو خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به رویکرد جدید اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: به منظور تحقق بازدیدهای علمی در طول این اردوی 6 روزه بازدید از بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) و سدکرخه نیز برای دانشجویان اردبیل در نظر گرفته شده است.

وی به یادمان های راهیان نور دانشجویی استان نیز اشاره کرد و گفت: دانشجویان اردبیل در کنار یادمان های دوکوهه، فتح المبین، شلمچه، طلائیه و فکه برای اولین بار از یادمان کانال کمیل نیز دیدار می کنند.

کاروان های راهیان نور دانشجویی استان اردبیل در سه کاروان در روزهای 13،16 و 19 اسفند از مقابل دانشگاه های علوم پزشکی اردبیل، محقق و آزاد اسلامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ح

آغاز اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.