آیین بزرگداشت سفر به مقام معظم رهبری به بافق برگزار شد

آیین بزرگداشت سفر مقام معظم رهبری به بافق با حضور امام جمعه بافق، جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در مسجدجامع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ حجت الاسلام راشد یزدی سخنران آیین گرامیداشت سفرمقام معظم رهبری به بافق در مسجدجامع این شهرستان به تشریح ویژگی‌های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت:واژه انقلاب به معنای تغییر و تحول عمیق است و انقلابی که به امضای اسلام رسیده عوض شدن ماهیت است.

حجت الاسلام راشد یزدی افزود:انقلاب اسلامی به معنای تجدید حیات دین اسلام دریک محیط جغرافیایی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی چهار رکن دارد تصریح کرد:عنصرمردم، رهبری و پیشوایی امت و امام مردم، تشکل و تداوم از جمله این ارکان می‌باشد که اگر این رکن‌ها نباشد تحولی در زندگی مردم ایجاد نمی‌شود.

سخنران آیین گرامیداشت سفرمقام معظم رهبری به بافق با اشاره به رکن اصلی انقلاب یعنی مردم بیان داشت:نخستین رکن اساسی مردم هستند و مادامی که این مردم در صحنه باشند حیات انقلاب ادامه دارد.

راشد یزدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به رشادت‌های مردم و حضورآن‌ها در صحنه‌های نبرد اشاره و عنوان کرد:رشادت‌های مردم در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و نقش رهبری بعد از مردم مهمترین نقشی است که ایفا می‌شود که اگر این رهبری نباشد پراکندگی ایجاد می‌شود.

وی به تشریح سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان پرداخت و گفت:در آن زمان استقبال شایانی از سوی این دیار صورت گرفت و مروم بافق از دور‌های نزدیک هستند.

سخنران آیین گرامیداشت سفرمقام معظم رهبری به بافق با بیان اینکه قدرت امامت جامعه در انقلاب نقش دارد تصریح کرد:اکنون انقلاب اسلامی به کمال رسیده است و انقدر ریشه‌های ان محکم شده که اتفاقات پیش امده از سوی  دشمنان در این کشور، ایران را مستحکم‌تر می‌کند.

راشد یزدی خطاب به همگان عنوان کرد:خدمتگزاری مردم در اسلام مهم است و باید توجه و با وظیفه خود آشنا باشید.

انتهای پیام/ ی

برگزاری آیین بزرگداشت سفر به مقام معظم رهبری به بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار