بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل، تکریم آرمان های انقلابوی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل، تکریم آرمان های انقلاب و شهداست.

بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل، تکریم آرمان های انقلابویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در اولین شورای سیاست گذاری بزرگداشت 14 خرداد ، بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام راحل ، سالگرد قیام خونین 15 خرداد و روز جهانی قدس در تبریز تاکید کرد : خیزش اسلامی ملت ایران در چهلمین سالگرد بهار بلوغ فکری و سیاسی خود باید سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب را با عظمت و شکوه بالاتری برگزار کند.


وی با بیان اینکه بیداری اسلامی مردم منطقه برگرفته انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است گفت : بزرگداشت سالروزارتحال امام راحل ، تقویت ارزش‌های انقلاب، تکریم آرمان‌های انقلاب و تکریم شهدای انقلاب است و همگان وظیفه دارند به نحو احسن در برگزاری آن وارد عمل شوند.


امام جمعه تبریز افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر کشور ما در موقعیت حساسی قرار دارد و دشمنان انقلاب اسلامی مترصد فرصتی جهت ضربه زدن به انقلاب هستند باید بستر و شرایطی برای حضور جوانان انقلابی و حزب الهی در راستای حفاظت از آرمان‌های امام راحل مهیا شود.


وی با اشاره به شرایط حساس نظام انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز آرمان های امام خمینی(ره) با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تداوم پیدا کرده است و برهمین اساس همه استکبار برای دشمنی علیه انقلاب اسلامی دست به دست هم داده اند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به اهمیت روز قدس امسال هم اشاره کرد و گفت: روز قدس امسال با توجه به وضعیت حساس منطقه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، و شیطنت ها و توطئه های جدید دشمنان باعث شده است ملت متحدتر و مقاوم تر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.


وی با تاکید بر ضرورت قدردانی از حضور مردم در صحنه های مختلف خاطرنشان کرد : مردم از عملکرد مسئولان ناراحت هستند و برخی مسئولان نیز از مردم فرار می کنند اما نباید در ادارت شاهد تبعیض باشیم .


امام جمعه تبریز با اشاره به روز ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای گفت : باید به احترام این روز دانشمندانی جوان هسته ای ایران که با مجاهدت در این راه زمینه رشد و تعالی ایران اسلامی را فراهم ساختند و تعدادی از آنها نیز در این راه به شهادت رسیدند مورد تکریم و تعظیم ملت قرار گیرند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین به سالروز شهادت شهید صیادشیرازی اشاره کرد و افزود: تدین، اخلاص، دانش نظامی و نظم شهید صیاد شیرازی رمز موفقیت او بود که با شهادتش در تاریخ نظام اسلامی ماندگار شد.

 

انتهای پیام/

 

 بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره)، تکریم آرمانهای انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار