دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با تیپ میرزاکوچک‌خان

در سالروز میلاد امام زمان(عج) نماینده ولی فقیه در گیلان با اعضای شورای فرماندهی تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛در این دیدار که صبح امروز در مصلای امام خمینی (ره) شهر رشت انجام شد، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت با تبریک میلاد منجی عالم بشریت گفت: توصیه های امام زمان(عج) کنترل زبان و مواظبت از قلب است که اختیار هر دو در دست انسان است.

وی با بیان اینکه پوشش لباس سبز شما امروز بار دیگر من را به یاد روزهای اول انقلاب انداخت افزود: سپاه بنیادی است که به دستور امام(ره) از دل مردم انقلابی تشکیل شد و سپاه از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همیشه با تمام قدرت در میدان بوده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ماموریت اصلی سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب است اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم یکی از مهمترین ماموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه، دشمنان در طول انقلاب اسلامی بارها در سال های اخیر به اشکال مختلف خواستند با تحریم سپاه به ان ضربه بزنند تصریح کرد: دشمنان در این کارها هیچ بار موفق نبودند و سپاه روز به روز قوی تر شد.

انتهای پیام/اص

نماینده ولی فقیه در گیلان با تیپ میرزاکوچک خان دیدار کرد

برچسب ها: سپاه ، امام خمینی (ره)
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.