اعلام برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در مازندران

بیش از ۳ هزار ویژه برنامه بزرگداشت سوم خرداد در مازندران برگزار می‌شود.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در حاشیه نشست با خبرنگاران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بیش از ۳ هزار ویژه برنامه بزرگداشت سوم خرداد در مازندران با شعار توانسته ایم برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های سوم خرداد با مسئولیت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و عضویت سازمان‌های لشکری و کشوری و دبیری معاونت روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای بزرگداشت سوم خرداد کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است، افزود: این کمیته‌ها شامل کمیته فرهنگی و تبلیغاتی، کمیته رسانه و فضای مجازی، کمیته ایثارگران، کمیته مردمی، کمیته بانوان و کمیته ورزش و جوانان استان است.

سردار ملکی افزود: همایش تجلیل از مدافعان حرم،دعوت از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و سخنرانی در مصلی های نماز جمعه، حضور در بقاع متبرکه و امامزاده‌ها از برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد در مازندران است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: خرمشهر قبل از انقلاب اسلامی سه بار به اشغال دشمنان درآمد و دولتها در هر دوره  امتیازاتی به کشور‌های اشغالگر دادند تا از این شهر خارج شوند.

سردار ملکی با بیان اینکه ۱۹ ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که خرمشهر از حمله‌ها و درگیری‌های گروهک‌های مختلف خسته بود، دولت بعثی عراق با ۴۸ یگان قصد داشت حاکمیت مطلق منطقه را به دست گیرد، گفت: راهبرد جنگ با مقاومت مردم خرمشهر در هفته نخست تغییر کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: مردم خرمشهر و رزمندگان کوچه به کوچه و خیابان به خیابان جنگیدند و به ما درست مقاومت در برابر کشور بعثی عراق را که بیش از ۴۲ کشور از آن حمایت می‌کردند آموزش دادند.

وی با بیان اینکه خرمشهر ۵۷۵ روز به اشغال دشمن بعثی عراق درآمد، گفت: این شهر با وحدت مردم و نیرو‌های مسلح و رزمندگان طی چهار مرحله سوم خرداد ماه سال ۶۱ در عملیات بیت‌المقدس  آزاد شد.
انتهای پیام/آ

اجرای بیش از ۳ هزار برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در مازندران

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.