فرماندار دیر:

سپاه خار چشم همه دشمنان و بدخواهان این نظام شده است

فرماندار شهرستان دیر گفت: امروز سپاه پاسداران در کنار سایر نیرو‌های مسلح برای دفاع از آب و خاک جمهوری اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برد و خار چشم همه دشمنان و بدخواهان این نظام شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛  حمزه اعتماد صبح سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین شهرستان دیر اظهار داشت: سپاه نگهبان و حافظ این انقلاب است و به خوبی به وظیفه ذاتی خود عمل کرده است.

وی، واگذاری امنیت خلیج فارس به نیرو‌های دریایی سپاه، را نشان از اقتدار این نیرو در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه امنیت از دریا برشمرد و افزود: امروز سپاه پاسداران در کنار سایر نیرو‌های مسلح برای دفاع از آب و خاک جمهوری اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برد و خار چشم همه دشمنان و بدخواهان این نظام شده است.

اعتماد با اشاره به کارنامه درخشان نیرو‌های دریایی سپاه در صیانت و حراست از آب‌های خلیج فارس، اظهار داشت: جنس جمهوری اسلامی ایران از حق بوده و در تمامی مسائل و بحران‌ها، به حول و قوه الهی ایران سربلند و همیشه مقتدر اسلامی پیروز خواهد شد.

گرامیداشت یاد و خاطره امام یک ضرورت است

وی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره امام یک ضرورت است و قیام ۱۵ خرداد که زمینه ساز پیروزی انقلابی اسلامی است باید گرامی داشته شود.

فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: اتحاد مردم ایران در سایه عنایات الهی و رهبری حضرت امام (ره) باعث در هم شکستن ابهت شرق وغرب وکابوس استکبار جهانی شد و امروز نیز این اتحاد تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری و به کوری چشم دشمنان این سرزمین بیشتر از همیشه وجود دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.