اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 4 دستگاه خودروی آمبولانس از استان اصفهان به مرقد امام (ره)

به مناسبت برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 4 دستگاه خودروی آمبولانس از استان اصفهان به مرقد امام (ره) اعزام شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: روز یکشنبه 13 خرداد ماه به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، مراسمی در گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار شد که پوشش امداد-سلامت این مراسم و استقرار آمبولانس در محل، برعهده فوریت‌های پزشکی اصفهان بود.

غفور راستین  افزود: همچنین ساعت 10 صبح روز دوشنبه 14 خرداد نیز همایشی ویژه رویداد تاریخی 15 خرداد در سالن همایش‌های صدا و سیمای اصفهان واقع در پل خواجو برگزار شد که اورژانس 115 اصفهان، امداد- سلامت این همایش را پوشش داد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: فوریت‌های پزشکی اصفهان، همچنین در شب‌های 13، 15 و 17 خرداد به مناسبت شب‌های قدر از ساعت 21 تا اذان صبح در محل گلزار شهدا و حرم زینبیه(س) اصفهان واحدهای امدادی خود را شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 5 دستگاه آمبولانس مستقر خواهد کرد؛ در سایر نقاط شهر نیز تمامی 42 پایگاه اورژانس 115 اصفهان به صورت آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در روز قدس و عید سعید فطر نیز سلامت راهپیمایان و نمازگزاران در تمامی مسیرهای راهپیمایی و مصلای نماز جمعه اصفهان با استقرار نیروهای امدادی، اتوبوس آمبولانس و 7 دستگاه آمبولانس تأمین می‌شود.

راستین با بیان این که در این مدت 25 نفر از نیروهای امدادی فوریت‌های پزشکی شهر اصفهان به طور مستقیم در پوشش امداد- سلامت و استقراری‌ها حضور دارند، اذعان داشت: به مناسبت برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 4 دستگاه خودروی آمبولانس از استان اصفهان به مرقد امام (ره) اعزام شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در پایان یادآور شد: به مناسبت پوشش امداد-سلامت برگزاری مراسم ویژه ماه مبارک رمضان و خرداد سال جاری، تمامی پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان اصفهان نیز به صورت آماده‌باش کامل هستند و در مراکز پرجمعیت شهرستان‌ها نیز استقرار واحدهای امدادی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

پوشش امداد-سلامت اورژانس اصفهان در ماه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.