مدیریت ۸۰ درصدی مصرف برق در فارس/ مدیریت مصرف در ساعات اوج مصرف برق

مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس گفت: ۸۰ درصد کمبود برق در فارس با همکاری مشترکان صنعتی، اداری و کشاورزی این استان، مدیریت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زینل قنبری مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس گفت: در کشور ۵ تا ۶ هزار مگاوات کمبود برق داریم که سهم استان فارس کم کردن ۱۱۸ مکاوات مصرف برق است.

وی افزود: از ابتدای خرداد تاکنون با همکاری مشترکان کشاورزی، صنعتی، اداری و خانگی توانسته ایم ۸۰ درصد این میزان مصرف را کم و مدیریت کنیم.

قنبری بیان کرد: اوج ساعت مصرف برق از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۶ است و با کشاورزان برای کنترل و مدیریت مصرف در این ساعات تفاهم نامه‌ای امضا شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه صنعت هم فعالان صنعتی ساعت اوج مصرف را به روز‌های تعطیل منتقل کرده اند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس اظهار کرد: در حوزه مصارف اداری هم ساعت کار ادارات در شهرستان‌های گرمسیری از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ به ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تغییر کرده است.

قنبری تاکید کرد: از مشترکان خانگی هم تقاضا داریم با مدیریت مصرف در ساعات اوج مصرف و جلوگیری از اقدامات غیر ضروری زمینه کاهش مصرف برق را در این ساعت‌ها فراهم کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس تصریح کرد: در ماه‌های تیر و مرداد اگر هر روز چهار ساعت مصرف برق را مدیریت کنیم در ۲۴۰ روز باقی مانده از سال در استان با خاموشی برق روبرو نخواهیم شد.
انتهای پیام/ر

صرفه جویی در مصرف برق

برچسب ها: برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار