دریافت ۴۰ طرح متقاضی تسهیلات کارآفرینی جوانان در آذربایجان غربی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۴۰ طرح به منظور دریافت تسهیلات طرح‌های اشتغالزایی دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: وزارت ورزش و جوانان در راستای تحقق شعار سال با محوریّت حمایت از کالای ایرانی و همچنین تأکیدات ریاست محترم جمهور، حمایت از فکر، ایده و تولید ایرانی برای توسعه اشتغال جوانان، تسهیلاتی را برای این امر اختصاص داده است.
وی ادامه داد: این تسهیلات با رویکرد حمایت از کارآفرینی و اشتغال جوانان، حداکثر تا مبلغ یکصد میلیون تومان پرداخت می‌شود که کل بودجه اختصاصی برای استان آذربایجان غربی ۲ میلیارد تومان است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همچنین افزود: یکی از مهمترین اهداف ما در پرداخت تسهیلات، حمایت از سازمان‌های مردم نهاد حامی اشتغال و کارآفرینی است که در این راستا از ۱۲ طرح کارآفرینی اشتغال بصورت ویژه و بلاعوض حمایت شده است.
حسنی گفت: درمورد پرداخت تسهیلات، کارگاه‌هایی نیز با موضوع اشتغالزایی و کارآفرینی با حضور دکتر یوسفیان معاون صندوق کارآفرینی امید و با حضور بیش از ۳۰۰ جوان برگزار کرده ایم.
وی توجه ویژه به روستا‌ها را یکی از مهمترین اولویت‌های پرداخت تسهیلات بیان و افزود: طرح پرداخت تسهیلات بر ۳ بخش راه اندازی موسسات کارآفرینی، تجهیز، نوسازی و تکمیل مکان‌های تولیدی و سرمایه در گردش است و حمایت از کسب و کار زنان روستایی، سازمان‌های مردم نهاد، توسعه الگوی روستا‌های بدون بیکار، دفاتر مشاوره ازدواج، کارآفرینی اجتماعی، اشتغالزایی در حوزه محیط زیست و استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نوپا از مهم‌ترین اولویت‌ها محسوب می‌شوند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: تا به امروز نزدیک به ۴۰ طرح برای دریافت تسهیلات به دبیرخانه ارسال شده و ما آمادگی داریم تا پرداخت سقف اعتبارات استان که نزدیک به ۲ میلیارد تومان است نسبت به دریافت طرح‌ها اهتمام ورزیم و براین اساس ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، طرح‌ها را دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/ح


اعطای تسهیلات کارآفرینی جوانان در آذربایجان غربی

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.