وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خلخال؛

خلخال می تواند به قطب گردشگری تبدیل شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به تعدد مسافران و ترددخودروها فراوان در شهرستان خلخال می تواند این شهرستان را از محل مسافرگری به قطب گردشگری تبدیل کند.

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از پروژه گردشگری ازناو در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: از 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات سال گذشته 10 هزار میلیارد تومان پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی به سال 97 منتقل شده و ما تلاش می‌کنیم تا از محل تبصره 18 مابقی این تسهیلات را در بین استان‌های کشور توزیع کنیم.

وی با بیان اینکه استان اردبیل سهم خود را از این میزان اعتبار بخوبی جذب کرده افزود: چنانچه بتواند طرحهای بیشتری را برای اشتغالزایی بیشتر ارائه کند ما از اختیارات خود اعتبارات لازم را پرداخت می کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: سهمیه استان اردبیل در بحث اشتغال فراگیر و روستایی تعیین شده اما خوشبختانه با تدبیر استاندار تلاشگر در این استان تا سه برابر ظرفیت اشتغال هدفگذاری شده است که فرصت اشتغال ۲۰هزار نفر در این استان در سالجاری موجب آرامش مردم خواهد شد.

ربیعی در تهیه نقشه جامع توسعه اشتغال خلخال و همچنین تهیه آمایش منطقه‌ای اظهار کرد: نقشه جامع توسعه اشتغال با توجه به برش استانی و شهرستانی تهیه شده است که بخشی از اشتغال مدنظر۲۰هزار شغل در رسته های مختلف در شهرستان خلخال صورت می گیرد.

وی گفت: شهرستان خلخال پتانسیل خوبی در حوزه های گردشگری و بوم گردی روستایی دارد و در این راستا طرح های ارایه شده تسهیلات ارزان قیمت دریافت می کنند.

انتهای پیام/ح

تهیه نقشه جامع توسعه اشتغال خلخال

برچسب ها: وزیر تعاون ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.