برگزاری جشن های دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از برگزاری جشن های دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان خبر داد.

برگزاری جشن های دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حمیدرضا ناهیدی فرد، سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان  به جشن های دهه کرامت اشاره کرد و گفت: جشن های دهه کرامت از 24 تیر تا سوم مرداد ماه در مساجد و کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در ایام دهه کرامت جشن‌ها و برنامه های مختلفی در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کانونهای مساجد در این دهه برنامه های مختلف و متنوعی برگزار می کنند، افزود:  این برنامه ها به صورت برگزاری جشن های مختلف همراه با مولودی خوانی ، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، دعوت از سخنرانان برجسته ، دعوت از دخترانی که تحت پوشش بهزیست هستند و دادان هدیه به آنها، برگزاری نمایش با موضوع آسیبهای دوستی های خیابانی از برخی برنامه های اجرایی است.

وی اظهار داشت:  برگزاری مراسم دختران آسمانی، همایش پیاده رویی، مسابقه دلنوشته در ارتباط با زندگی حضرت معصومه(س)  و امام رضا(ع) و  برگزاری نشست های مختلف در حوزه سبک زندگی  از دیگر برنامه های اجرایی است.

سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان بیان کرد: برگزاری چهارمین جشنواره بزرگ عروسک قشنگ من به همت کانون شهید دستغیب همدان و مراسم دختران آسمانی از برنامه های اجرایی در این ایام است.


انتهای پیام/ج

جشن های دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان برگزار می شود

برچسب ها: دهه کرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.