اختصاص ۵ دستگاه مینی بوس به شهرک‌های اطراف بیرجند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت:۵ دستگاه مینی بوس برای جابجایی مسافران به خطوط شهرک‌های اطراف بیرجند اختصاص یافت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛غلامپور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت:5 دستگاه مینی بوس به خطوط شهرکهای چهکند،حسین آباد و شمس آباد، 27 تیر و شهرک امام علی (ع) برای جابجایی مسافران این مناطق اختصاص داده شد.

 

وی با بیان اینکه پیش از این برای مسیر حسین آباد و چهکند یک اتوبوس اختصاص داده شده بود،افزود:این اتوبوس ابتدا مسیر حسین آباد و شمس آباد و سپس به سمت چهکند برای جابجایی مسافران حرکت می کرد اما هم اکنون دو دستگاه مینی بوس به چهکند و یک دستگاه به حسین آباد و شمس آباد اختصاص داده شد.


غلامپور مدت انتظار مسافران در مسیر چهکند را پیش از اختصاص مینی بوس، 30 دقیقه عنوان کرد و گفت:با اختصاص این مینی بوسها به چهکند مدت انتظار به 20 دقیقه کاهش یافت.


رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند استفاده از حمل و نقل ترکیبی و وسایل نقلیه عمومی کوچکتر از اتوبوس برای محلاتی که مسافر کمتری دارند را از برنامه ها و  اهداف این سازمان اعلام کرد.

انتهای پیام/غ

۵ دستگاه مینی بوس به شهرک‌های اطراف بیرجند اختصاص یافت

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.