معاون دادگستری خراسان رضوی:

رسانه‌ها نقش بی بدیلی در شکل دهی به افکار عمومی دارند

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها نقش بی بدیلی در شکل دهی به افکار عمومی دارند و به عنوان بازویی توانمند در کنار دستگاه قضایی می‌توانند، نقش بسزایی در تحقق و اجرای عدالت، در جامعه داشته باشند.

نقش بسیار رسانه‌ها در شکل دهی به افکار عمومیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ غلامرضا سلمانی در مراسم تحلیف هیأت منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی  گفت: در حال حاضر شاهد تحولات گسترده‌ای در حوزه اطلاع رسانی در بخش‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری هستیم و براین اساس شناخت این وضعیت می‌تواند به ما در زمینه کاربست صحیح ابزار رسانه کمک شایانی نماید.

وی با اشاره به هجمه‌ها و تهدید‌های دشمن علیه ملت ما و نظام مقدس اسلامی گفت: امروز شاهد تلاش گسترده دشمنان با هدف ضربه زدن به کشور عزیزمان در ابعاد مختلف از جمله ایجاد فضای یأس و ناامیدی و ناکارآمد نشان دادن نظام هستیم .
 
معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: در این زمینه رسانه‌های معاند در خط اول این اقدامات قرارگرفته اند که  باید در میدان اقدام و عمل تلاش مضاعفی با هدف آگاهی بخشی و افزایش روحیه نشاط و امید در جامعه انجام دهند.

انتهای پیام // ف. ک
 

مراسم تحلیف هیأت منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار