جنگ روانی دشمن درناکارآمدنشان دادن نظام

امام جمعه انار گفت:دشمن با جنگ روانی می‌خواهد اینگونه القاء کند که دولت و حاکمیت توان کنترل و بهبود اوضاع اقتصادی را ندارند.

جنگ روانی دشمن درناکارآمدنشان دادن نظامبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانحجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرانار  به جنگ روانی دشمن اشاره کرد و گفت:دشمن با جنگ روانی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است و در نهایت می‌خواهد مردم را به تجمعات و اعتراضات خیابانی فراخواند.

وی افزود:همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: دشمنان، هنوز ملت ایران را نشناخته اند و نمی‌دانند که در نظام اسلامی مردم یعنی حاکمیت و این دو هیچ گاه از هم جدا نبوده و نخواهد بود.
حجت الاسلام منتظری گفت:شرایط نابسامان اقتصادی، بخشی به فساد‌های اقتصادی و بخشی به ناکارآمدی بعضی از مسئولان دولتی و قضایی بستگی دارد.

امام جمعه انار یادآور شد:همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تاکید نمودند مطالبات مردم این است که اگر مسئولی توانایی ندارد سریع عوض شود و نیرو‌های با انگیزه انقلابی و متخصص جایگزین آن‌ها بشوند.

وی افزود:باید گلوگاه‌های فساد در بانک ها، گمرکات، بنادرکنترل شود ،تیم اقتصادی دولت باید هماهنگ قوی و مقتدر برخورد کنند.
وی  گفت:از مسئولین دستگاه قضایی می‌خواهیم احکام مفسدان اقتصادی هرچه سریعتر صادر و به مجازات برسند که دیگران جرات سوء استفاده‌های کلان را نداشته باشند.

حجت الاسلام منتظری بیان داشت:ملت ایران ضمن اینکه مطالباتش را درخواست میکند باید مواظب توطئه‌های دشمن هم باشد.

وی گفت:همه می‌دانند که دشمنان برای ما نقشه کشیدند لذا باید همه مواظب شیطنت‌های دشمن باشیم و با اتحاد و انسجام در مقابل توطئه دشمن ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام منتظری  تصریح کرد: آن‌هایی که از گوشه و کنار در داخل و خارج از کشور مردم را به شورش و آشوب دعوت می‌کنند این‌ها دشمن قسم خورده ملت ایرانند.

امام جمعه انار در ادامه گفت:از جوانان و نوجوانان، دختران و پسران شهرستان  که در رشته‌های مختلف علمی. مذهبی، هنری و ورزشی موجب افتخارات برای شهرستان انار شدند تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: در راستای خدمات درمانی و بهداشتی در شهرستان انار کلینیک تخصصی دیابت افتتاح شد که از دکتر برجی و دکتر خانم عبداللهی و همه دست‌اندرکاران بهداشت و درمان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و خیر محترم جناب آقای حاج اکبر ذوالفقاری تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.
انتهای پیام/ح

آغاز جنگ روانی دشمن درناکارآمد نشان دادن نظام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار