تامین جهیزیه 52عروس ملایری

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر گفت: جهیزیه 52 نوعروس از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان تامین می شود.

تامین جهیزیه وعروس ملایریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تیمور کرمی‌مقدم، مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر به خدمات کمیته امداد شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود:  یکی از بزرگترین اهداف کمیته امداد توانمند سازی خانواده‌ها  است که در این راستا تاکنون خانواده‌های زیادی توانمند و از چرخه کمیته امداد خارج شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین  اقدامات این نهاد  تهیه جهیزیه برای نوعروسان زیر پوشش است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 46 پرونده تهیه جهیزیه داشته‌ایم که به نوعروسان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر مبلغ پرداخت شده برای این تعداد جهیزیه را 165 میلیون تومان دانست و گفت: مبلغ هر جهیزیه 4 میلیون تومان بوده است.

کرمی مقدم از پرداخت 6 مورد جهیزیه دیگر در هفته ازدواج به نوعروسان ملایری خبر داد و تصریح کرد: منابع تامین جهیزیه‌های پرداختی از ابتدای سال تاکنون از اعتبارات امداد و بخشی نیز از کمک خیران بوده است

وی ضمن دعوت از خیران برای کمک به کمیته امداد و در راستای تهیه جهیزیه نوعروسان گفت: در حال حاضر نیز 61 پرونده دیگر در نوبت دریافت جهیزیه هستند.

 مدیر کمیته امداد ملایربا بیان اینکه تا پایان سال باید تعداد 200 جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش پرداخت شود خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون تعدادی نیز کمک‌های موردی و کمک‌هزینه ازدواج پرداخت شده است.

انتهای پیام/ب

تامین جهیزیه  52 نوعروس ملایری

برچسب ها: جهیزیه ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.