کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق در ریگان

فرمانده انتظامی ریگان از کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق آن توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو سایپا در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با استفاده از دوربین های مدار بسته و انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک نفر مظنون را شناسایی کنند که با هماهنگی قضایی فرد مورد نظر دستگیر شد.

سرهنگ تاج آبادی تصریح کرد: طی چندین مرتبه بازجویی فنی، متهم به بزه انتسابی معترف و همدستان خود را معرفی کرد که با استفاده از سران طوایف و خانواده متهم، خودروی مورد نظر کشف شد و پس از طی مراحلی به مالکش تحویل می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به کشف یک فقره سرقت خودرو، توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و دستگیری یک متهم در این رابطه یادآور شد: متهم و پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل شد و اقدام برای دستگیری سایر متهمان کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

سارق خودرو سایپا در ریگان دستگیر شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
احمد علیزاده
۲۰:۰۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
خودرو پراید به شماره پلاک 44 س811 از سال 92 در شهرستان ارومیه از پارک تخم مرغی با سرقت رفته بارها برای پیدا شدنش به اگاهی رجو کرده ام و تنها جوابم این بوده پیدا کردیم جواب میدیم من یه ورشکسته بدبختم از کل دنیا همین رو داشتم تو رو به هر چی که عتقاد دارین جواب منو بدین خسته شدم از بس دنبالش گشتم به خاطر اون از زندگیم هم شدم هالا امیدم به شما مردان باقیرت هست از زهمات بیپایان شما سپاسگزارم ودستان زحمتکشتان را میبوسم
آخرین اخبار