حجت الاسلام مظفری:

به جایی خواهیم رسید که نیرو‌های نظامی ما الگویی کامل برای جهانیان باشد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: یقین بدانید به امید خداوند به جایی خواهیم رسید که نیرو‌های نظامی و جامعه ما الگویی کامل برای جهانیان باشد.

پیشرفت نیروی دریایی از ابتدای انقلاب تاکنون چشمگیر بوده استحجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توانمندی نیروی دریایی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و تاثیر تحریم‌ها بر این حوزه گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در حوزه صنایع دریایی پیشرفت‌های بسیار چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های نداجا در حوزه ساخت انواع زیردریایی و انواع ناوشکن در کلاس‌های متفاوت بوده است.

مظفری درباره اقتدار نیروی دریایی در آب‌های بین المللی تصریح کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش توانسته اقتدار جمهوری اسلامی را در آب‌های بین المللی به اثبات برساند و و هم در آب‌های بین المللی در کنار سایر نیرو‌های فرامنطقه‌ای حضوری پررنگ دارد.

وی افزود: نیروی دریایی با حضور پررنگ در آب‌های بین المللی مانع از ایجاد مشکل برای کشتی‌های تجاری عبوری در این مناطق می‌شود.

رئیس اداره سیاسی عقیدتی نیروی دریایی ارتش درباره تجهیزات ساخت متخصصان داخلی نداجا و تأثیرگذاری تجهیزات ساخت داخل، عنوان کرد: برقراری امنیت در آب‌های بین المللی را مدیون غیورمردان و متخصصان داخلی صنایع دریایی هستیم که با ساخت تجهیزات اقتدار نیروهای مسلح کشورمان را تضمین می‌کنند.

وی افزود: نیروی دریایی زمانی می‌تواند اقتدار خود را ثابت کند که از نظر تعالی معنوی و بصیرت و بهره گیری بهینه از این عوامل کارساز باشد که لازمه بهره گیری صحیح از این عوامل ایمان، تقوا، بصیرت و نیروی معنوی وجودی کارکنان نداجا است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش درباره ویژگی‌های افسران این نیرو پس از گذشت چهل سال از انقلاب، گفت: افسران نیروی دریایی پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی از ایمان، تقوا، اقتدار، صلابت، بصیرت و با انگیزه وافر از شعار ما می‌توانیم توانایی بالای خود را در طول این سال ها نشان داده اند که پیروی از همه این موارد بهترین الگو‌  برای کسانی است که به دنبال سربلندی و اعتلای جمهوری اسلامی هستند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا در واکنش به این جمله دشمنان مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی هیچ‌گاه چهل سالگی خود را نخواهد دید و پیام انقلاب اسلامی در این باره، اذعان کرد: پیام ما در این باره صریح و روشن است و خطاب به آنان می‌گوییم شما این آرزو را به گور خواهید برد.

وی در پایان گفت: یقین بدانید به امید خداوند به جایی خواهیم رسید که نیرو‌های نظامی و جامعه ما الگویی کامل برای جهانیان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار