نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

تحریم‌ها هرگز مردم ایران را نا امید نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:پیروزی از آن ملت‌های با تقوا است و تحریم‌ها هرگز مردم ایران را نا امید نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، آیت اله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:پیروزی از آن ملت‌های با تقوا است و تحریم‌ها هرگز مردم ایران را نا امید نمی‌کند.

 امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود:آمریکا از ابتدای انقلاب سعی در ضربه زدن به کشور داشت، ولی با هوشیاری ملت ایران هرگز نخواهد توانست به اهداف شومش دست یابد.

وی دینداری، اخلاق مداری و اتحاد را از مهمترین دلایل سربلندی و مقاومت ایران در برابر ایادی استکبار عنوان کرد و افزود: آمریکا با تمام سیاست‌های پلیدش به زودی شکت می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به تلاش دشمنان برای گمراه کردن ملت ایران از مردم خواست هوشیارانه رفتار کنندو فریب اخبار و تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی را نخورند.

آیت اله نعیم آبادی همچنین اشاره به پنجم دی ماه که بر اساس دستور امام راحل، سپاه حفاظت از هواپیمایی تشکیل شد گفت: این عزیزان در حفاظت از هواپیما‌ها خوب عمل کرده‌اند و با ایجاد امنیت در پرواز‌ها خدمت بزرگی به ملت ایران می‌کنند که قابل ستایش است.

امام جمعه بندرعباس همچنین با تبریک هفته حمل و نقل و راهداری از رانندگان و مسوولان این این حوزه برای به حرکت در آوردن چرخ‌های اقتصاد مملکت قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود:قرآن کلام الهی و راهنمایی برای همه انسان‌ها به ویژه مسلمانان است که تبیین این کلام الهی در جامعه سبب توسعه و تعالی همه جانبه در کشور می‌شود.

انتهای پیام/ر

تبیین  فرهنگ قرآنی  راهی برای حل  مشکلات جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه آگاه جامعه
۱۴:۱۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
مردم خودشون میدونن وضع مملکت چطوریه واقتصاد وبازار وفقر وتورم و.. درچه حده.....