رئیس انجمن صنف رانندگان خبرداد؛

نقش موثر رانندگان مهریز در عرصه اقتصادی شهرستان

رئیس انجمن صنف رانندگان مهریز گفت: در شهرستان مهریز ماهیانه بیش از ۲۰ میلیاردتومان گردش مالی توسط رانندگان انجام می‌شود که نشان دهنده نقش موثر رانندگان این شهرستان در عرصه اقتصادی است.

محمد زارع رئیس انجمن صنف رانندگان مهریز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: رانندگان مهریزی که از نظر جمعیت در استان رتبه اول را دارند در عرصه اقتصاد شهرستان نیز نقش مؤثری داشته که تا کنون ماهیانه بیش از ۲۰ میلیاردتومان گردش مالی توسط رانندگان انجام شده است.

وی افزود: در دوسال گذشته قانون حوزه جغرافیایی برای رانندگان حذف شده، به این شکل که هر راننده از هرکجای کشور می‌تواند در شهر و استان دیگر بارگیری کند که این برای رانندگان بومی آن شهر قانون خوبی نیست و از نماینده مجلس تقاضا داریم نسبت به درخواست اصلاح این قانون اقدام نماید.

زارع بیان کرد: جشن ویژه رانندگان و مانور ویژه روز حمل و نقل در شهرستان مهریز انجام شد که تا کنون این برنامه‌ها در استان نیز انجام نشده است.
رئیس انجمن صنف رانندگان شهرستان مهریز اظهارداشت: در شهرستان مهریز شرکتی با ۵۰۰ سهامدار به نام شرکت توانمد اتحاد ترابر مهریز به عنوان دومبن شرکت توانمد در عرصه رانندگان در استان یزد به ثبت رسیده است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ا

گرامیداشت روز حمل و نقل در مهریز

برچسب ها: رانندگان ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار