توجه به ساماندهی ورودی‌های همدان درسال آینده

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان گفت: در بودجه سال آینده به ساماندهی ورودی‌های شهر توجه ویژه‌ای خواهد شد.

توجه به ساماندهی ورودی‌های همدان درسال آیندهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، اکبر کاووسی‌امید، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان افزود: شهرداری باید ارزیابی‌های اجتماعی شامل پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی در اجرای طرح‌های شهری را تهیه کند.

وی ادامه داد: در همدان با بیان اینکه بودجه پیشنهاد شهرداری در کمیسیون‌های شورا بررسی می‌شود خاطرنشان کرد: شورای سیاست‌های کلی بودجه سال ۱۳۹۸ را تدوین کرده و بودجه پیشنهادی شهرداری با آن تطبیق داده می‌شود.

کاووسی امید ایجاد خزانه داری کل برای کنترل و نظارت بیشتر بر درآمد‌ها را نخستین سیاست شورا دانست و افزود: یعنی تمام درآمد‌های شهرداری در یک حساب مشترک تجمیع می‌شود و هر مدیر شهری که بتواند فعالیت‌های بیشتر سامان دهد از بودجه بیشتری برخوردار خواهد شد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با بیان اینکه پروژه جدید بزرگ در سال ۹۸ تعریف نمی‌شود اظهار داشت: البته پروژه‌های روزمره و مورد نیاز شهر اجرا خواهد شد، اما منظور از این بند جلوگیری از آغاز پروژه‌های عمرانی بزرگ شهری است تا بتوان به پروژه‌های فعلی که به اتمام نرسیده است پرداخته شود.

وی ادامه داد: برون‌سپاری و الکترونیکی کردن خدمات شهرداری و اجرای پروژه‌های فناوری اطلاعات شهرداری همدان نیز از سیاست‌های مهم بودجه شهرداری است.

کاووسی‌امید سیاست دیگر شورا را رعایت نکات فنی و اجرایی، استفاده از پیمانکاران صلاحیت‌دار و نظارت مستمر بر آن‌ها با اولویت بکارگیری فناوری‌های نوین و مصالح با کیفیت دانست.

وی اظهارداشت: اهتمام ویژه به حل موضوع  ترافیک شهری با تأکید بر توسعه حمل و نقل عمومی و ایجاد پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر نیز مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: در شورای شهر توجه ویژه به بازآفرینی محلات و توانمندسازی مناطق محروم و توزیع عادلانه منابع در تمام مناطق با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده به ساماندهی ورودی‌های شهر توجه ویژه‌ای خواهد شد گفت: شورا به مسائل و موضوعات فرهنگی و توجه به رویکرد انسان‌محور در اجرای پروژه‌های شهری در هنگام بررسی بودجه توجه دارد.

کاووسی‌امید بیان کرد: شهرداری ملزم است ارزیابی‌های اجتماعی شامل پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی در اجرای طرح‌های شهری را تهیه کند.

انتهای پیام/ج

 

 توجه به ساماندهی ورودی‌های همدان درسال آينده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.