احتمال حمایت حزب «جمعیت» از کاندیداتوری «عبدالله»

یک عضو شورای رهبری جمعیت اسلامی افغانستان اعلام کرد که ممکن است این حزب در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از عبدالله عبدالله به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری حمایت کند.

احتمال حمایت حزب «جمعیت» از کاندیداتوری «عبدالله»به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، یک عضو شورای رهبری حزب جمعیت اسلامی افغانستان اعلام کرد که ممکن است این حزب در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از عبدالله عبدالله به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری حمایت کند.

بر اساس گزارشات، عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان احتمالا وارد کارزار‌های انتخاباتی خواهد شد. هر چند عبدالله عبدالله تاکنون در این باره اظهار نظر نکرده است اما کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان می گوید عبدالله در میان افرادی است که بسته معلوماتی ثبت نام کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری را دریافت کرده است.

یک عضو شورای رهبری جمعیت اسلامی که نخواست نامش فاش شود به رادیو آزادی گفت که جمعیت اسلامی در انتخابات پیش رو کاندیدای خود را معرفی خواهد کرد.

به گفته این عضو حزب جمعیت، عبدالله عبدالله رئیس اجرائی، صلاح الدین ربانی وزیر خارجه و احمد ولی مسعود رهبر جریان سیاسی وفاق ملی از کسانی هسنند که ممکن است یکی از آنها به عنوان کاندیدای حزب جمعیت اسلامی وارد مبارزات انتخاباتی شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.