همزمان بادهه مبارک فجر؛

همایش پیاده روی خانوادگی در بوکان برگزار شد

همزمان بادهه مبارک فجر، همایش پیاده روی خانوادگی در بوکان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر ، در بوکان برگزار شد.

در این برنامه تفریحی و ورزشی خانواده های بوکانی ، فاصله میدان فرمانداری این شهر را تا منطقه  تفریحی روستای کوسه ، به طول شش کیلومتر را راهپیمایی کردند. 

انور ملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در حاشیه این مراسم به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه گفت: این برنامه با هدف توسعه ورزش همگانی و بالا بردن شور و نشاط اجتماعی ، با حضور جمع کثیری از مردم بوکان برگزار شد.

وی افزود: توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی ،  از جمله موضوعات و اولویت هایی است که باید با جدیت در جامعه به ویژه خانواده ها دنبال شود.

در پایان این همایش پیاده روی ، به قید قرعه به شرکت‌ کنندگان جوایزی  اهدا گردید.

برگزاری رژه موتوری همزمان با ورود امام خمینی (ره) به کشور ، برپایی میز خدمت، سخنرانی و ارائه گزارش عملکرد مسئولین ادارات در نقاط مختلف شهرستان ، نواختن زنگ انقلاب ، برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی ، افتتاح نمایشگاه خوشنویسی ، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ، دیدار با ۴۰ خانواده معظم شهدا ، برپایی نشست های روشنگری ، تدوین دستاورد های نظام در تمامی حوزه های شهرستان ، برپایی چادر سلامت و غربالگری توسط شبکه بهداشت و درمان و ویزیت رایگان برای کلیه ی بیماران در درمانگاه شهدا بوکان در روز چهاردهم بهمن ماه ، برگزاری یادواره شهدا در مدارس و حوزه های بسیج ، برگزاری همایش چله ی انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، غبار روبی مزار شهدا و افتتاح طرح های مختلف در شهر و روستا ها ، از دیگر برنامه هایی هستند که در ایام الله دهه فجر در  شهرستان بوکان برگزار می گردند.

انتهای پیام/م

برگزاری همایش پیاده روی در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.