آیت الله دری نجف آبادی؛

ملت بزرگ ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان نشان می‌دهد ما تا اخر ایستاده ایم

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: ملت بزرگ ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان نشان می‌دهد ما تا اخر ایستاده ایم..

ملت بزرگ ما در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان می دهد ما تا اخر ایستاده ایم.به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک ضمن تبریک ایام دهه فجرگفت: ملت بزرگ ما به جهانیان نشان می‌دهد ما تا اخر ایستاده ایم و پای آرمانهای، اما و رهبری و شهدا ایستاده ایم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ان شاء الله حضور حماسی مردم داغ دیگری بردل ترامپ و نتانیاهو خواهند گذاشت.

انقلاب اسلامی تاریخ درخشانی در ۴۰ سال داشته است

وی اضافه کرد: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب و کارنامه انقلاب با امید به آینده هست و همه مردم سربازان و مهندسان این اردو گاه هستند واین اردوگاه هم ریزش هم رویش داشته است، اما در مجموع انقلاب اسلامی تاریخ درخشانی در ۴۰ سال داشته است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در مقایسه با انقلاب‌های دیگر دنیا از جمله انقلاب برشوویکی شوروی که علی رغم به خاک و خون کشیدن خیلی‌ها مشخص شد دوروغین و بدون کاریی است و، چون اساسش ضد دین و ضد خدابود به بن بست خورد، اما اساس انقلاب ما بر این بود که خون از دماغ کسی بر زمین ریخته نشودو امام با ترور مخالفت کرد.

وی تصریح کرد: در طول این سال‌ها ۳۷ انتخابات داشتیم و مردم پای صندوق آمده اندو انقلاب اساسش بر حق مداری، اخلاص، تکلیف مداری و خدمت بوده برخلاف یک عده‌ای که سوء استفاده می‌کنند اساس انقلاب بر اساس استقلال عظمت و مخالفت با استکبار بوده است.

امام جمعه اراک ادامه داد: در جنگ شش روزه ۴۰۰ هواپیما مصر داشت و نتوانست کاری کند و از اسرائیل شکست خوردنداما در مواجهه با جمهوری اسلامی اسرائیل هیچ غلطی نمی‌تواند بکند وامروز به برکت جمهوری اسلامی ایران شیعیان و پیروان اهل بیت در لبنان عزت پیدا کرده اند ودر عراق هم شیعیان عزت پیدا کرده اند و برادری و اخوت با عراق و سوریه بر قرار شده است.

دهه آینده دهه اقتصاد مقاومتی است

وی تاکید کرد: دهه آینده دهه اقتصاد مقاومتی است و این گردنه را به یاری خدا پشت سر خواهیم گذاشت و ما با حفظ رعایت خطوط قرمز دنبال وحدت در استان هستیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه غربی‌ها دنبال منافع خود هستند، در یمن حق را به عربستان می‌دهند و در ونزو ئلا حق را به آمریکا می‌دهند تا کودتا کند اظهار کرد: در آستانه دهه پنجم انقلاب دولت وملت باید تلاش بیشر داشته باشند و تحریم‌ها فرصتی است تا روی پای خود بایستیم

حضرت زهرا (س) اسوه هست

وی گفت: همچنان که قرآن می‌فرماید حضرت ابراهیم (ع) اسوه هست و حضرت زهرا (س) هم اسوه هست که همه تلاش کردند او را از بین ببرند، اما به یاری خداوند به او آسیبی نرسید.

نماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی افزود: خداوند ابراهیم در قرآن می‌گوید که وی اسوه است او بر بلندای قله شرف و توحید و اخلاص و معرفت ایستاده و امروز هم فریادش در دنیا طنین افکن است و حضرت ابراهیم یک اسوه است و اسلام نتیجه دعای ابراهیم هست و دومین اسوه حضرت محمد (ص) است وفرزندان پیامبر دوازده امام هم و حضرت زهرا هم اسوه هستند.

وی اضافه کرد: فاطمه زهرا (س) هم برای امام زمان و برای ما هم اسوه است نه تنها برای زنان برای مردان و برای همه عالم اسوه است افسوس که بشریت قدر این گنجینه با عظممت را درست نمی‌شناسد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: امام عزیز رهبری و شعدا میهمان باغ فاطمه هستند و امروزبشریت به این اسوه نیاز دارد که مصداق آیه هل اتی است که به واسطه عظمتش لقب ام ابی‌ها را دارد وفرزندان حضرت زهرا افتخار آفریدند که منشا خدمات و برکاتند مدرس شهید بهشتی امام رهبری و مراجع بزرگ زریه فاطمه هستند.

وی تاکید کرد: امیدواریم حضرت زهرا (س) برای همه ما درس و الگوی حسنه باشد اسوه‌ها مانندتابلوی راهنما هستند تا ما راه را گم نکنیم واین راهنما‌ها یا شهید حججی یا بانوی با عظمت حضرت فاطمه و امامان معصومه هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.