مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران:

نیروگاه‌های برقابی حدود ۱۰ درصد برق کشور را تأمین می‌کنند

مرادی گفت: سهم نیروگاه‌های برقابی از تولید برق در کشور بیش از ۱۰ درصد است و ظرفیت سد‌های کشور به ۱۰ میلیارد متر مکعب افزایش یافته است.

نیروگاه‌های برقابی حدود ۱۰ درصد برق کشور را تأمین می‌کنندبه گزارش خبرنگار  اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز مرادی، مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در اختتامیه جشنواره نیرو و رسانه اظهار کرد: سهم نیروگاه‌های برقابی از تولید برق در کشور بیش از ۱۰ درصد است و ظرفیت سد‌های کشور با درایت و استفاده از نیرو‌های مومن و متخصص به  ۱۰  میلیارد متر مکعب افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تصریح کرد: باتوجه به تلاش‌های صورت گرفته در ساخت تونل طولانی و ساز‌ه‌های کلان در برجسته سازی این دستاورد‌ها موفقیت چندانی نداشته‌ایم.

وی افزود: شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به عنوان شرکتی پیشرو با اعتماد مدیران و وزیر نیرو در حال ورود به مرحله نوینی از فعالیت خود است که در آن علاوه بر انجام پروژه‌های عظیم داخلی در پی صدور تکنولوژی و انجام فعالیت‌هایی در زمینه آب و برق در کشور‌های همسایه است.

مرادی ادامه داد: با وجود اقدامات رسانه‌ای در این شرکت، خود را بی نیاز از رسانه‌های تاثیرگذار به خصوص در وزارت نیرو نمی‌دانیم و باید در این زمینه با استفاده از ایده‌پردازی رسانه‌ای و مشورت از صاحبنظران فعالیت مناسبی در این بخش داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اظهار کرد: امیدوارم تعامل وزارت نیرو با رسانه بیشتر شود تا ضمن اطلاع رسانی به مردم، اقدامات نیرو‌های خدوم وزارت نیرو انعکاس مناسبی داشته باشد.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبدیل کردن جهان به دهکده و بازار پیام را محقق ساختند و ضمن ایجاد فضایی دیگر در پی وسعت بخشیدن به جهان مجازی و سبقت از دنیای واقعی هستند.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با اشاره به نقش رسانه‌ها در هدایت جریان تصمیم گیری بیان کرد: انتشار اخبار، گزارش و تولید محتوا در رسانه‌های جمعی می‌تواند ضمن افزایش آگاهی، می‌تواند در تصمیمات در سطح مدیران تاثیرگذار باشد که عمده اثرات آن در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی به وضوح مشاهده می‌شود.

در این مراسم از کتاب دریاچه ارومیه با موضوع سابقه تاریخی از ابتدای حمایت تا میزان پایین آمدن آب نسبت به سطح دریا و شناسایی زیست بوم گیاهی و حیوانی آن مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: انرژی ، وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار