اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان خوی

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خوی گفت: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ۲۰ عنوان برنامه در شهرستان خوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام محمد رستمی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خوی  در گفتگو با خبرنگاران باگرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم بیان داشت: متفکر شهید مطهری در بحث ایمان، عقیده، جهاد و آموزه‌های دینی دارای ایدئولوژی قوی‌ای بود و شایسته است که جوانان ما کتاب‌های این اسوه علم، اخلاق و مجاهدت را بیشتر مورد مطالعه قرار دهند.
 
حجت الاسلام رستمی با اشاره به اهمیت تربیت افراد متخصص برای گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب افزود: واقعیت این است که تربیت نیرو برای پیاده کردن بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مهم‌ترین پیش‌نیاز‌های اجرا و تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
وی همچنین با این عنوان که شعار سال مقام معظم رهبری هدفمند و راهگشاست و باید تنها به سربرگ نامه‌های اداری بسنده نشود بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی با علم الهی و تدبیر منحصر به فرد با مزین کردن سال‌ها به شعار‌های عملی گامی در پیشرفت اقتصاد کشور بر می‌دارند.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خوی در ادامه به تشریح برنامه‌های این هفته اشاره و گفت: برنامه‌های این هفته با هدف بصیرت افزایی و رشد آگاهی و معنویت مخاطبان انجام می‌شود و نیاز هست که سخنرانان و کارشناسان مجرب با استفاده از این فرصت فرهنگ شهید مطهری را در جامعه تبیین نمایند.
 
حجت الاسلام رستمی، برگزاری مراسم گرامیداشت استاد شهید مطهری، تجلیل از مربیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم، برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، محافل انس با قرآن، اردو‌های فرهنگی و .... را از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه خوی عنوان کرد.
 
انتهای پیام/م
 

تشریح برنامه های هفته ی عقیدتی سیاسی در خوی

برچسب ها: سپاه ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.