تجلیل از بانوی آمر به معروف

از بانوی آمر به معروف خمامی به علت اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان، عصر امروز با حضور در منزل بانوی آمر به معروف در بخش خمام شهرستان رشت، ضمن ابلاغ پیام تشکر و مهرآمیز آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، از اقدام شجاعانه این بانو قدردانی کرد.
وی با اشاره به اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر ازسوی این بانوی خمامی، گفت: باتوجه به جسارت و هتاکی افرادی که اعمال غیراخلاقی و هنجارشکنی را در حاشیه خیابان اصلی شهر خمام نسبت به بانوی آمر به معروف به نمایش گذاشته بودند، نیروی انتظامی و قوه قضاییه وارد عمل شدند.
وی افزود: باید با اینگونه افراد و رفتار‌ها مقابله شود تا در آینده دوباره چنین اعمال و اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی در جامعه اسلامی تکرار نشود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: وظیفه اصلی اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر برعهده تک تک افراد مومن و مسلمان جامعه است و با حمایت از کسانی که این فریضه را اجرا می‌کنند با هرگونه رفتار غیراخلاقی و هنجارشکنان برخورد خواهدشد.
امام جمعه بخش خمام هم گفت: این اقدام ۲ بخش فردی و اجتماعی را شامل می‌شد که بخش فردی آن حمله و هتاکی نسبت به این بانوی شجاع آمر به معروف بود.
حجت الاسلام حامد اسدالله زاده افزود: در بخش اجتماعی این اقدام نیز افراد جامعه به ویژه اهالی بخش خمام حمایت مسئولان انتظامی و قضایی را از این بانو مطالبه کردند که خوشبختانه تعدادی از ضاربان دستگیر و ضارب اصلی هم که متواری شده تحت پیگرد قانونی قرارگرفته است.
خانم واحدی، بانوی خمامی جمعه هفته گذشته به هنگام اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در نزدیکی منزلش، از سوی افرادی که با اجرای رفتار‌های غیراخلاقی و بدحجابی هنجارشکنی کرده بودند مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار گرفته بود.

انتهای پیام/آ

بانوی آمر گیلانی تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
اینقدر بعضی‌ها گستاخ شدن مگه آدم جرئت می‌کنه که امر به معروف کنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فواد
۰۹:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
سلام. اگر نیروی انتظامی در اینگونه موارد که متاسفانه در شمال کشور کم اتفاق نمی افتد موثرتر عمل کند و در حداقل ترین واکنش تذکر بدهد که به واسطه نیروی آمر قانونی بودن معمولاً مورد توجه قرار می گیرد شاهد اینگونه واقیع نخواهیم بود.